Abbey House chce wejść na NC do końca 2010 r.

Analiza potencjału polskiego rynku sztuki oraz jego dotychczas niewykorzystanych możliwości oraz pasja i biznesowe doświadczenie Filipa Wyganowskiego, Pawła Makowskiego oraz Norbeta Pyffla sprawiły, że powstał Dom Aukcyjny Abbey House.

Analiza potencjału polskiego rynku sztuki oraz jego dotychczas niewykorzystanych możliwości oraz pasja i biznesowe doświadczenie Filipa Wyganowskiego, Pawła Makowskiego oraz Norbeta Pyffla sprawiły, że powstał Dom Aukcyjny Abbey House.

Głównym celem tej instytucji jest promowanie w nowatorski sposób współpracujących z nią na wyłączność artystów, wyniesienie polskiej sztuki współczesnej na poziom międzynarodowy oraz przeniesienie do Polski mody z zachodu na usługi art bankingu, propagowania inwestycji w sztukę oraz przekonanie potencjalnych klientów zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych, o korzyściach płynących z rozpoczęcia i budowy własnej kolekcji sztuki.

Do końca roku spółka wjedzie na alternatywny rynek warszawskiej giełdy - NewConnect, z zamiarem nie tylko zaoferowania osobom zainteresowanym możliwości kupienia na aukcjach wyjątkowych dzieł sztuki, ale także promocji światowego modelu działania domów aukcyjnych.

Reklama

Model Domu Aukcyjnego Abbey House SA oparty jest na zawieraniu umów na wyłączność ze starannie wyselekcjonowanymi artystami na okres 5 lub 15 lat. Część prac będzie sprzedawana, a część gromadzona w "skarbcu", aby wykorzystać w przyszłości efekty promowania danego artysty oraz poprawę koniunktury rynku. Poza szeroko pojętą sprzedażą dzieł sztuki współczesnej oraz promocją polskich artystów spółka zajmie się także doradztwem oraz pośrednictwem w zakupach sztuki, swoją ofertę w tym zakresie kierując do firm chcących tworzyć własne kolekcje oraz do klientów usług bankowości prywatnej.

Realizując misję dotyczącą edukacji, spółka nabyła 50 proc. udziałów w najstarszym w Polsce miesięczniku o sztuce - "Art & Business". Po 21 latach istnienia magazynu DAAH SA podjął się działań mających na celu uatrakcyjnienie tego pisma pod względem rynkowym poprzez dodanie takich działów jak: art banking, zarządzanie marką luksusową, inwestowanie w sztukę i wiele innych.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: dom aukcyjny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »