Abpol Company Polska rozpoczyna sprzedaż prezerwatyw You&Me w sieci Inmedio/Relay

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw własnej marki You&Me w punktach sieci Inmedio/Relay.

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw własnej marki You&Me w punktach sieci Inmedio/Relay.

Obecność produktów w tej sieci zbuduje zarówno wolumen sprzedaży, ale przede wszystkim wizerunek i rozpoznawalność nowej marki. Dzięki dużej liczbie klientów, którzy każdego dnia odwiedzają te punkty sprzedaży, marka stanie się znacznie bardziej zauważalna i wiarygodna.

- Inmedio jest pierwszą ogólnopolską siecią handlową, do której spółce udało się wprowadzić nowy asortyment - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol.

Inmedio/Relay jest siecią posiadającą ponad 600 saloników prasowych zlokalizowanych w najlepszych miejscach, m.in. w centrach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na lotniskach. Wprowadzenie do niej prezerwatyw You&Me jest realizacją założeń strategii rozwoju Abpolu, która zakłada wdrożenie nowej linii produktów do wszystkich dotychczasowych odbiorców.

Reklama

Dostawcą produktów do sieci Inmedio/Relay jest Polski Tytoń SA, z którym rozszerzono współpracę o dystrybucję produktów marki You&Me pod koniec sierpnia br. Z kolei pod koniec lipca br. Abpol powiększył swój asortyment artykułów dostępnych w ofercie sieci Eurocash/KDWT o prezerwatywy własnej marki.

Dynamiczne wejście do największych sieci dystrybucyjnych dla produktów FMCG pokazuje skuteczność w realizacji przez spółkę strategii rozwoju. Zwiększenie rozpoznawalności marki prezerwatyw You&Me, a co za tym idzie, także sprzedaży, powinno pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe w kolejnych kwartałach.

- Po dwóch miesiącach od rozpoczęcia dystrybucji nowej marki napływają już do nas pierwsze domówienia produktów. Dzięki rozpoczęciu współpracy z największymi dystrybutorami oraz otwieraniu na kolejne sieci handlowe, Spółka liczy, że nowe produkty będą dostępne do końca roku w minimum 5000 punktów handlowych - podsumowuje plany Wejner.

Spółka Abpol Company Polska wypracowała w II kw. 2013 r. zysk netto na poziomie prawie 50 tys. zł. przy przychodach sięgających 1.338 tys. zł. Jej głównymi akcjonariuszami są: Andrzej Brauła, który posiada 3,132 mln akcji, stanowiących 75,63 proc. udziału w kapitale zakładowym oraz Olgierd Wejner, posiadający 468 tys. akcji, które stanowią 11,30 proc. udziału w kapitale zakładowym. W rękach pozostałych akcjonariuszy znajduje się ponad 13 proc. akcji Spółki.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: marki | spółka | Polska | Abpol Company Polska S.A. | sieci | sprzedaż | prezerwatywy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »