Agora i Microsoft razem

Agora i Microsoft Inc. podpisały umowę, która przewiduje m.in. rozwój wspólnych produktów i przyznanie Agorze wyłączności na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach - podała Agora w środowym komunikacie prasowym.

Agora i Microsoft Inc. podpisały umowę, która przewiduje m.in. rozwój wspólnych produktów i przyznanie Agorze wyłączności na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach - podała Agora w środowym komunikacie prasowym.

"Dzięki współpracy z Microsoftem chcemy zaoferować użytkownikom w internecie nową, ciekawą ofertę, a reklamodawcom - efektywne dotarcie do wartościowej grupy odbiorców z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i atrakcyjnych powierzchni reklamowych" - powiedział cytowany w komunikacie Maciej Wicha, dyrektor ds. multimediów i współpracy partnerskiej w segmencie Internet Agory.

"Zawarta dzisiaj umowa to kolejny etap naszej współpracy. Skorzystają na niej użytkownicy serwisów zarówno Microsoftu jak i Agory. Będziemy mogli przedstawić jeszcze szerszą i ciekawszą ofertę użytkownikom dotychczasowego portalu MSN, a także zaadresować tę ofertę do szerszego grona internautów. Co nie mniej istotne, zyskamy możliwość dalszej dystrybucji naszej platformy usług komunikacyjnych i społecznościowych Windows Live" - dodał cytowany w komunikacie Michał Kostrzewa z polskiego biura Microsoft.

Reklama

Agora podała, że poprowadzi w Polsce wspólny portal obu firm: Msn.gazeta.pl, a zespół sprzedaży Gazeta.pl będzie miał wyłączność na sprzedaż i rozwijanie oferty reklamowej wszystkich polskich produktów internetowych Microsoftu.

Agora będzie też odpowiedzialna za rozwój i dostarczanie treści do utworzonego wspólnie portalu MSN.gazeta.pl, który zastąpi istniejący od roku MSN.pl.

W wybranych serwisach Agory zostaną wdrożone technologie i produkty z pakietu Windows Live: narzędzia do komunikacji (m.in. poczta elektroniczna, komunikator) i współdzielenia informacji (np. zdjęcia, blogi).

W ramach współpracy Microsoft zapewni przekierowanie użytkowników portalu MSN.pl na stronę MSN.gazeta.pl oraz promocję wspólnych produktów i pomoc w implementacji technologii Live w serwisach Agory. Agora podała, że obecny na polskim rynku od 2008 roku portal MSN.pl odwiedziło w marcu 2009 roku 1.056.407 użytkowników (real users).

*

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w kwietniu 2009 roku 387.607 sztuk i było o 6,1 proc. niższe wobec kwietnia 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w kwietniu 2009 roku było niższe o 2,6 proc. w stosunku do marca 2009 roku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | Live | Razem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »