Agroma notuje wzrost

Agroma S.A., notowana na New Connect, największa polska firma handlowo-produkcyjna, działająca na rynku urządzeń do pielęgnacji ogrodów, podała miesięczne wyniki za sierpień 2011. Przychody Spółki ze sprzedaży wyniosły 1,8 mln zł (wzrost o 19proc. w porównaniu z prawie 1,6 mln zł w sierpniu 2010 roku), a marża brutto 511 tys. zł (wzrost o 43proc. wobec 357 tys. zł w sierpniu ubiegłego roku).

Agroma S.A., notowana na New Connect, największa polska firma handlowo-produkcyjna, działająca na rynku urządzeń do pielęgnacji ogrodów, podała miesięczne wyniki za sierpień 2011. Przychody Spółki ze sprzedaży wyniosły 1,8 mln zł (wzrost o 19proc. w porównaniu z prawie 1,6 mln zł w  sierpniu 2010 roku), a marża brutto 511 tys. zł (wzrost o 43proc. wobec 357 tys. zł w sierpniu ubiegłego roku).

- Cieszą nas wyniki za sierpień, które pokazują, że w sezonie urlopowym, będącym typowym okresem spowolnienia obrotów, Agroma kontynuuje silny wzrost - powiedział Piotr Staszewski, Prezes Zarządu Agroma S.A.

Silny trend wzrostowy spółki jest kontynuowany od kwietnia 2011 roku (wzrost przychodów w kwietniu wyniósł 83 proc., w maju 78 proc., czerwcu 48 proc., w lipcu 5 proc. w porównaniu do tych samych okresów 2010 roku). Podobnie jest w przypadku marży brutto, która wzrosła o ponad 100 proc. w kwietniu, o 80 proc. w maju, o 35 proc. w czerwcu i o 2 proc. w lipcu tego roku.

Reklama

Ponadto, w sierpniu Agroma zakończyła kompletowanie oferty jesienno-zimowej, która zawiera pełne portfolio produktów najczęściej stosowanych do pielęgnacji ogrodów.

- Był to dla nas intensywny okres przygotowań do nowego sezonu. Obserwujemy bowiem zmianę podejścia wielu Polaków do zakupów tego typu urządzeń.

W tym roku jest spora grupa indywidualnych klientów, która dużo wcześniej zamierza zaplanować zakupy urządzeń ogrodniczych, choćby odśnieżarek, których - jak pamiętamy - w ubiegłym roku w ogóle zabrakło na rynku. Poza tym, już planujemy także kolejne sezony i rozpoczęliśmy negocjacje ze wszystkimi sieciami wielkopowierzchniowymi w sprawie propozycji zaopatrzenia na sezon wiosenny - dodał Piotr Staszewski.

Agroma stale rozszerza współpracę z sieciami handlowymi działającymi w Polsce. W lipcu Spółka poinformowała o sfinalizowaniu negocjacji i podpisaniu umowy z OBI Węgry oraz rozszerzeniu współpracy z siecią Real w Polsce. Obecnie produkty Spółki dostępne są we wszystkich znaczących sieciach typu DIY (m.in. Castorama, Leroy Merlin, OBI, Praktiker).

PEŁNE NOTOWANIA

Agroma S.A

jest największą polską firmą handlowo-produkcyjną, działającą na rynku urządzeń do pielęgnacji ogrodu, części zamiennych oraz elektronarzędzi. W jej ofercie czołowe miejsca zajmują traktorki, kosiarki spalinowe, kosy spalinowe, pilarki, kosiarki elektryczne i części zamienne do maszyn i urządzeń. Od marca 2010 Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, na rynku New Connect.

Opr. MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wzrosty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »