ALDA S.A. planuje debiut na rynku NewConnect na przełomie 2011/2012 r.

Alda S.A., spółka specjalizująca się w produkcji i sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego, rozpoczęła w tym tygodniu prywatną ofertę akcji. Spółka planuje pozyskać ponad 0,55 mln zł. Planowany termin debiutu na alternatywnym rynku NewConnect to przełom 2011 i 2012 r. Autoryzowanym Doradcą jest WDM Autoryzowany Doradca Sp. z o.o. Oferującym jest Dom Maklerski WDM S.A.

Alda S.A., spółka specjalizująca się w produkcji i sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego, rozpoczęła w tym tygodniu prywatną ofertę akcji. Spółka planuje pozyskać ponad 0,55 mln zł. Planowany termin debiutu na alternatywnym rynku NewConnect to przełom 2011 i 2012 r. Autoryzowanym Doradcą jest WDM Autoryzowany Doradca Sp. z o.o. Oferującym jest Dom Maklerski WDM S.A.

Kapitał pozyskany z private placement Alda S.A. planuje przeznaczyć na zwiększenie kapitału obrotowego w celu sfinansowania wzrostu sprzedaży i rozwoju kanałów dystrybucji oraz w inwestycje we własną infrastrukturę techniczną.

- Środki pozyskane z emisji akcji serii C zainwestujemy w zwiększenie wzrostu sprzedaży naszych produktów i dalszą dywersyfikację struktury odbiorców. Zależy nam na rozszerzeniu posiadanej dotychczas sieci dystrybutorów. Ponadto planujemy modernizację naszego parku maszynowego. Zwiększając sprzedaż musimy zwiększyć stan zapasów produktów, zatem potrzebujemy również większej powierzchni magazynowej. Na ten cel zamierzamy przeznaczyć ok. 5 proc. pozyskanej sumy - mówi Marek Fryc, prezes zarządu Alda S.A.

Reklama

Roczne przychody spółki w latach 2008-2010 kształtowały się na poziomie ok. 7 mln zł i wykazywały systematyczny wzrost wartości. W 2010 r. Alda S.A. wypracowała 7,36 mln zł przychodów i zanotowała zysk netto na poziomie 14,11 tys. zł. Po I półroczu 2011 r. Spółka miała 4,62 mln zł przychodów i 127,68 tys. zł zysku netto.

Spółka generuje większość swoich przychodów na terenie Polski (ok. 90 proc.), pozostała część pochodzi ze sprzedaży eksportowej, głównie na rynku niemieckim.

-----

Alda S.A. to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe, specjalizujące się w produkcji i sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego (czajniki, naczynia żaroodporne, chlebaki, pokrywy i gałki, kosze, koszopopielnice, wieszaki). Firma istnieje na polskim rynku od 1978 r. Jej oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych (gospodarstwa domowe), jak i masowych (hotele, lokale gastronomiczne).

Oprac. APG

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Alda S.A. | debiut giełdowy | NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »