Asseco przeniesie klientów Orange do nowego systemu

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla Orange Polska. To jeden z kilku strategicznych projektów, który ma na celu uruchomienie nowoczesnego środowiska obsługi klientów operatora. W ramach przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla Orange Polska. To jeden z kilku strategicznych projektów, który ma na celu uruchomienie nowoczesnego środowiska obsługi klientów operatora. W ramach przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.

W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange Polska. Projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.

- Naszym zadaniem jest realizacja procesów: zbierania wymagań, fazy analitycznej, implementacji zmian w systemie BRM i w środowisku zintegrowanym oraz migracji klientów - powiedział Radosław Semkło, dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów w Asseco Poland.

Reklama

- Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna naszej firmy. Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu Orange Polska SA. - Zmieni to podejście do sprzedaży i obsługi nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, a w szczególności usług konwergentnych - dodał.

Asseco to jeden z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Jest partnerem operatora odpowiedzialnym, m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A. | Asseco Poland SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »