Asseco zadba o systemy bilingowe w Grupie PGE

Asseco podpisało umowę z PGE Dystrybucja i PGE Systemy w zakresie świadczenia usług serwisowych i rozwojowych systemów bilingowych HandelMax oraz EnergOS. Łączna wartość kontraktów opiewa na kwotę 13,4 mln zł brutto, z czego 20 proc. wynagrodzenia zostanie przeznaczone na dostosowanie obu systemów do wymaganych zmian. Okres współpracy został wyznaczony na trzy lata.

Asseco podpisało umowę z PGE Dystrybucja i PGE Systemy w zakresie świadczenia usług serwisowych i rozwojowych systemów bilingowych HandelMax oraz EnergOS. Łączna wartość kontraktów opiewa na kwotę 13,4 mln zł brutto, z czego 20 proc. wynagrodzenia zostanie przeznaczone na dostosowanie obu systemów do wymaganych zmian. Okres współpracy został wyznaczony na trzy lata.

W ramach zawartych umów Asseco będzie odpowiedzialne za prawidłowe działanie systemów informatycznych HandelMax oraz EnergOS wykorzystywanych w Grupie PGE do obsługi oraz rozliczeń klientów na obszarze trzech oddziałów PGE Dystrybucja: Rzeszów, Zamość oraz Skarżysko-Kamienna.

Od lat współpracujemy z Grupą PGE, realizując projekty o różnej skali złożoności, świadczymy zarówno usługi serwisowe jak również wdrożeniowe oraz rozwojowe. Cieszę się, że po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni zaufaniem - powiedziała Magdalena Kaczmarek, dyrektor działu sprzedaży, Asseco Poland.

Reklama

Dodatkowo, w ramach odrębnie podpisanych umów Asseco będzie świadczyć usługi serwisowe dla systemu do akwizycji danych odczytowych - AUMS ADO oraz portalu dla sprzedawców energii elektrycznej - AUMS PSEE w PGE Dystrybucja. Wartość tego kontraktu opiewa na kwotę blisko 2 mln zł brutto.

Asseco jest liderem rozwiązań informatycznych dla sektora energetycznego w Polsce. Swoją działalność rozwija również na międzynarodowych rynkach m.in. w Serbii, Nigerii oraz Etiopii. Flagowym rozwiązaniem spółki są systemy informatyczne z linii AUMS, które wspierają wszystkie procesy związane z zarządzaniem energią elektryczną. Korzystają z nich przedsiębiorstwa obrotu, dystrybutorzy energii oraz firmy zajmujące się obsługą klienta. Asseco oferuje produkty i usługi, które pozwalają w wymierny sposób obniżyć koszty działalności, usprawnić funkcjonowanie oraz zwiększyć konkurencyjność firm z sektora energetycznego. Realizuje także projekty centralizacji i migracji dużych wolumenów danych. Posiada około 65 proc. udziału w polskim rynku energetycznym. Ponadto, blisko 60 proc. rachunków za energię jest generowanych w oparciu autorskie systemy billingowe firmy. Centra kompetencyjne Asseco znajdują się w Polsce, Czechach oraz Niemczech.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »