Auto-Spa bliżej rynku czeskiego
Notowana na rynku NewConnect Spółka Auto-Spa zamierza rozszerzyć swoją działalność poza granice Polski.
Spółka podpisała umowę z AUTOVITAMIN s.r.o. z siedzibą w Pradze. Jej przedmiotem jest świadczenie usług przedstawicielstwa handlowego AUTO-SPA S.A. na terytorium Republiki Czeskiej przez AUTOVITAMIN s.r.o. Ponadto Auto-Spa nabyła 10 proc. udziałów w spółce AUTOVITAMIN s.r.o., posiada również opcję nabycia dodatkowych 41 proc. udziałów w ciągu sześciu miesięcy od dnia zawarcia umowy.
- Działania te stanowią pierwszy krok mający na celu przeprowadzenie ekspansji terytorialnej działalności Auto-Spa poza terytorium Polski i stworzenie sieci o zasięgu międzynarodowym. - powiedział Dariusz Ilski, prezes Auto-Spa. - Oczekujemy, że pierwsze myjnie na terytorium Czech powstaną w I połowie 2013 roku, a tym samym wpłyną istotnie na wyniki finansowe grupy kapitałowej emitenta za 2013 rok. Jestem przekonany, że skala realizacji nowych myjni i długoterminowość współpracy z AUTOVITAMIN s.r.o. przyczyni się do szybszego osiągnięcia pozycji lidera na rynku myjni bezdotykowych w Polsce, a w dłuższej perspektywie również i na rynku Europy Środkowo-Wschodniej - dodał Ilski.
Auto-Spa jest organizatorem tworzonej na terenie całego kraju sieci myjni bezdotykowych - partnerskich oraz własnych. Świadczy kompleksowe usługi mycia pojazdów oparte na najnowocześniejszych technologiach, skutecznych, wysokiej jakości środkach chemicznych oraz proekologicznych rozwiązaniach. Myjnie w Czechach uruchamiane będą pod brandem Auto-Spa.
Opr. KM
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze