Reklama

Bank Millennium w ciągu pięciu lat może ograniczyć sieć placówek o 10-20 procent

Bank Millennium dostosowując się do oczekiwań swoich klientów rozwija kanały elektroniczne i ocenia, że w perspektywie najbliższych pięciu lat konieczne może być zmniejszenie liczby placówek o 10-20 proc. - poinformował Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium.

- Konsekwentnie rozwijaliśmy kanały elektroniczne: bankowość internetową i mobilną jednocześnie ograniczając liczbę oddziałów. W pierwszym kwartale 2016 roku ich liczba spadła o pięć do 406 - powiedział Bras Jorge.

Reklama

- Nie doszliśmy jeszcze do docelowej struktury sieci. Myślę, że konieczne może być zmniejszenie jeszcze o 10-20 proc. liczby placówek, jednak jest to perspektywa najbliższych pięciu lat. Szczególnie w dużych miastach, na ulicach będzie nas coraz mniej. Chcemy natomiast otwierać placówki w nowopowstających centrach handlowych często odwiedzanych przez naszych klientów - dodał.

Prezes poinformował, że zmiany w strukturze sieci to efekt dostosowania się banku do oczekiwań klientów i ich zmieniających się zachowań.

- Klienci wcześniej chcieli dokonywać transakcji w intrenecie, a teraz jesteśmy krok dalej, klienci chcą kupować produkty przez internet. Przykładowo w pierwszym kwartale sprzedawaliśmy 20 proc. kredytów gotówkowych i 30 proc. kredytów w koncie osobistym poprzez kanały elektroniczne - powiedział Bras Jorge.

Prezes poinformował, że niedawno bank udostępnił możliwość wzięcia pożyczki gotówkowej całkowicie online z poziomu portalu banku.

GPW

Sprawdź bieżące notowania Banku Millennium na stronach BIZNES INTERIA.PL

Dowiedz się więcej na temat: bank | placówki | sieci | procent | Bank Millennium

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »