Reklama

Bank Pocztowy w kwietniu zatwierdzi strategię

Bank Pocztowy przygotował strategię na lata 2010-2013 i liczy, że w kwietniu będzie ona zaakceptowana przez radę nadzorczą - poinformował PAP Tomasz Bogus, prezes Banku Pocztowego.

- Jesteśmy w trakcie rozmów z radą nadzorczą. Mam nadzieję, że wkrótce strategia zostanie przyjęta, kwiecień jest realnym terminem - powiedział w czwartek PAP Bogus.

Bank informował wcześniej, że jednym z elementów strategii na lata 2010-2013 będzie debiut banku na giełdzie. Z publicznej emisji akcji, do której mogłoby dojść może w drugiej połowie 2011 roku, bank chciałby pozyskać kilkadziesiąt milionów złotych.

W styczniu 2010 roku prezes banku informował, że przed ewentualnym debiutem na GPW bank potrzebować będzie dodatkowego kapitału na rozwój.

Pod koniec 2009 roku portfel kredytowy wynosił 1,9 mld zł, a depozyty 2,7 mld zł. Zgodnie z planami w 2010 roku portfel kredytowy wzrosnąć ma do 2,9 mld zł, a depozyty do 3,7 mld zł.

W lutym liczba klientów detalicznych Banku Pocztowego przekroczyła 500 tys. Do końca 2010 roku liczba tych klientów wzrosnąć ma do 650 tys.

Akcjonariuszami Banku Pocztowego są Poczta Polska (75 proc. minus jedna akcja) oraz PKO BP (25 proc. plus jedna akcja).

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »