Będzie nam łatwiej w Stanach Zjednoczonych
Rządowa agencja przygotowała specjalne działania dla firm, które biorą udział w Polsko-Amerykańskim Tygodniu Innowacji - informuje "Puls Biznesu".
Od niedzieli trwa największa polska misja do Stanów Zjednoczonych - za ocean wybrało się ponad 200 rodzimych spółek i instytutów badawczych. Przy jego organizacji tego wydarzenia pracowały m.in. resorty spraw zagranicznych, nauki, gospodarki i środowiska.
W programie odbywającego się w ramach misji Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji (PATI) są m.in. fora gospodarcze, spotkania z potencjalnymi inwestorami i wizyty studyjne. Specjalną ofertę dla uczestniczących w nim firm opracowała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).
Pierwszym z kluczowych wydarzeń w ramach PATI będzie seminarium pt. "Jak odnieść sukces w Dolinie Krzemowej", które PARP organizuje we współpracy z WPHI w Waszyngtonie i Ministerstwem Gospodarki.
- Celem będzie zapoznanie polskich firm uczestniczących w misji ze specyfiką prowadzenia biznesu na zachodnim wybrzeżu USA, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości korzystania z zasobów ekosystemu innowacji Doliny Krzemowej - mówi Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze