Będzie nam łatwiej w Stanach Zjednoczonych

Rządowa agencja przygotowała specjalne działania dla firm, które biorą udział w Polsko-Amerykańskim Tygodniu Innowacji - informuje "Puls Biznesu".

Od niedzieli trwa największa polska misja do Stanów Zjednoczonych - za ocean wybrało się ponad 200 rodzimych spółek i instytutów badawczych. Przy jego organizacji tego wydarzenia pracowały m.in. resorty spraw zagranicznych, nauki, gospodarki i środowiska.

W programie odbywającego się w ramach misji Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji (PATI) są m.in. fora gospodarcze, spotkania z potencjalnymi inwestorami i wizyty studyjne. Specjalną ofertę dla uczestniczących w nim firm opracowała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

Reklama

Pierwszym z kluczowych wydarzeń w ramach PATI będzie seminarium pt. "Jak odnieść sukces w Dolinie Krzemowej", które PARP organizuje we współpracy z WPHI w Waszyngtonie i Ministerstwem Gospodarki.

- Celem będzie zapoznanie polskich firm uczestniczących w misji ze specyfiką prowadzenia biznesu na zachodnim wybrzeżu USA, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości korzystania z zasobów ekosystemu innowacji Doliny Krzemowej - mówi Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »