Bloober Team idzie na NewConnect

Bloober Team, spółka zajmująca się tworzeniem gier na konsole z przeznaczeniem do cyfrowej dystrybucji, planuje zadebiutować na rynku NewConnect w drugim kwartale 2011 roku.

Bloober Team, spółka zajmująca się tworzeniem gier na konsole z przeznaczeniem do cyfrowej dystrybucji, planuje zadebiutować na rynku NewConnect w drugim kwartale 2011 roku.

Na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2011 roku spółka chce przeprowadzić niepubliczną emisję akcji, z której planuje pozyskać około 5 mln zł. Pieniądze z emisji mają umożliwić Bloober Team aktywną dystrybucję na rynkach zagranicznych posiadanych w ofercie własnych produkcji i pozwolić osiągnąć pozycję liczącego się gracza na międzynarodowym rynku gier komputerowych.

Oferta handlowa Bloober Team obejmuje siedem gier komputerowych, w tym zrealizowaną przy wsparciu finansowym Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - Music Master Chopin. Dystrybucją tej gry zajmuje się CD Projekt.

Reklama

Bloober Team to wyłączny udziałowiec Bloober Team Wrocław oraz iFun4All, a także pośrednio, poprzez iFun4All, Pizza Publishing. W lutym 2011 r. planowane jest utworzenie piątego podmiotu w grupie kapitałowej Bloober Team - iAdvert, który ma powstać przy współudziale inkubatora Krakowskiego Parku Technologicznego.

Bloober Team powstał w 2008 roku przy wsparciu finansowym funduszu Satus. Spółka początkowo skupiała się na realizacji projektów typu "work for hire", realizując projekty gier min. dla Slitherine oraz Hands On Mobile. Bloober Team rozpoczął prace w oparciu o własne IP od końca 2009 roku.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: norbert | rozrywki | team | Bloober Team | kozioł | noble | Fryderyk Chopin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »