Bloober Team już globalny
Bloober Team, spółka z branży gier, która jest notowana na rynku NewConnect od czerwca 2011 r., zakwalifikowała się do programu US-Poland Innovation Hub, organizowanego przez US-Polish Trade Council.
Bloober Team zakwalifikował się do III edycji ekskluzywnego programu US-Poland Innovation Hub, organizowanego przez US-Polish Trade Council (USPTC).
W ramach programu polskie firmy uzyskają wsparcie od USPTC w zakresie dążenia do wejścia na rynek amerykański poprzez wprowadzenie produktów na rynek, pozyskanie amerykańskich inwestorów, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych czy pomoc w otwarciu przedstawicielstwa na obszarze Stanów Zjednoczonych.
Firmy zakwalifikowane do programu otrzymują możliwość uczestnictwa w sesjach treningowych oraz spotkaniach biznesowych w Dolinie Krzemowej, zorganizowanych przy pomocy USPTC.
- Rynek amerykański jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków gier na świecie. Statystycznie, na każde gospodarstwo domowe przypada co najmniej jedna konsola. Produkty Bloober Team już teraz są obecne w Stanach Zjednoczonych, a w najbliższych latach chcemy jednak zwielokrotnić nasz udział w rynku amerykańskim - mówi Piotr Babieno, prezes spółki Bloober Team.
W pierwszym kwartale tego roku Bloober Team wypracował w ujęciu jednostkowym 36 tys. zł zysku netto przy przychodach sięgających poziomu 482 tys. zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, w którym strata netto wyniosła 247 tys. zł, a przychody były równe 602 tys. zł, osiągnięte wyniki należy uznać za satysfakcjonujące.
Opr. KM
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze