Bloober Team SA rozpoczyna sprzedaż pierwszej polskiej gry na PlayStation 4

Bloober Team SA (NewConnect: BLO), spółka z branży gier, 29 stycznia rozpocznie sprzedaż swojej największej produkcji - gry "Basement Crawl", przeznaczonej na konsolę PlayStation 4 na terenie Europy. To jedna z najbardziej oczekiwanych gier przez użytkowników konsoli Playstation 4, której sprzedaż do końca 2013 roku wyniosła 4,2 miliona sztuk.

Bloober Team SA (NewConnect: BLO), spółka z branży gier, 29 stycznia rozpocznie sprzedaż swojej największej produkcji - gry "Basement Crawl", przeznaczonej na konsolę PlayStation 4 na terenie Europy. To jedna z najbardziej oczekiwanych gier przez użytkowników konsoli Playstation 4, której sprzedaż do końca 2013 roku wyniosła 4,2 miliona sztuk.

Bloober Team SA stanie się tym samym pierwszym polskim producentem gier komputerowych, który będzie posiadał w sprzedaży grę na konsolę Playstation 4 i to w tzw. oknie launchowym. "Basement Crawl" jest bowiem tytułem startowym na konsolę PlayStation 4 firmy Sony, która została wprowadzona do dystrybucji w Ameryce Północnej w połowie listopada 2013 r. Dwa tygodnie później platforma zadebiutowała na rynku europejskim, w tym także w Polsce, a jej sprzedaż zbliża się już do 5 milionów egzemplarzy.

- To absolutnie przełomowe wydarzenie dla naszego rynku gier. Jesteśmy jednym z pierwszych "developerów 3-rd party" na świecie i pierwszym w Polsce, który będzie mieć swój tytuł na konsolę Playstation 4. Gra znajduje się na wielu listach najbardziej oczekiwanych, w tym na najbardziej prestiżowej liście największego portalu o grach - IGN - mówi Piotr Babieno, prezes zarządu spółki Bloober Team SA.

Reklama

"Basement Crawl" to wieloosobowa gra akcji z elementami strategicznymi, oparta na labiryncie. Inspiracją do stworzenia tego tytułu były takie gry jak "Bomberman" czy "Spy vs. Spy", ale gra ta została przygotowana całkowicie w nowej stylistyce, doskonale wpasowującej się w gusta graczy "hardcorowych", którzy stanowią ponad 90 proc. siły nabywczej nowej konsoli firmy Sony. Zainteresowanie grą, zarówno wśród potencjalnych graczy, jak i komentatorów rynku, jest olbrzymie, co przejawia się m.in. sporą liczbą artykułów na jej temat zamieszczanych w branżowych mediach. Warto również zauważyć, że gra ma bardzo małą konkurencję, a dodatkowo posiada wiele funkcji, które na Playstation 4 będą wykorzystane po raz pierwszy.

Wprowadzanie gry do sprzedaży będzie miało znaczący wpływ na wyniki finansowe spółki w tym roku, który powinien być dla niej zdecydowanie najlepszym w historii. Bloober Team SA pracuje również nad kolejnymi ważnymi produkcjami - "Medium" oraz "Blind'n Bluff" (w tym przypadku jest to produkcja spółki córki - iFun4all).

- Basement Crawl ukazuje się na rynku nieco później niż zakładaliśmy to w zeszłym roku, ale razem z Sony stwierdziliśmy, że będzie to najlepszy możliwy termin dla naszej gry. Mamy z nią związane bardzo ambitne plany sprzedażowe, które wkrótce powinny diametralnie zmienić pozycję naszej spółki na rynku. A to dopiero początek niespodzianek, które przygotowaliśmy dla naszych akcjonariuszy. Z lekkim opóźnieniem, ale ze znacznie lepszymi produktami i działaniami, nasza spółka wchodzi w swój najlepszy okres w dotychczasowej historii - dodaje Babieno.

Sprawdź notowania Bloober Team na stronach INTERIA.PL

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Crawl | Bloober Team | Basement Crawl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »