BPH i Comarch zwycięzcami ETA

Bank BPH otrzymał główną nagrodę w kategorii "Best Customer Relationship Achievement", za system internetowej bankowości korporacyjnej BusinessNet. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana polskiemu bankowi.

Bank BPH otrzymał główną nagrodę w kategorii "Best Customer Relationship Achievement", za system internetowej bankowości korporacyjnej BusinessNet. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana polskiemu bankowi.

Rozwiązanie informatyczne zostało opracowane przez Bank BPH na bazie najnowocześniejszych rozwiązań wspomagających zarządzanie relacjami z klientami dostarczonych przez Comarch.

BusinessNet jest w ofercie banku od czerwca 2004 roku. System jest obecnie najlepszym na rynku rozwiązaniem bankowości internetowej dla przedsiębiorstw, umożliwia integrację rachunków prowadzonych w bankach zarówno Grupy HVB jak i poza nią, a także udostępnienie klientom elektronicznych produktów bankowych nie oferowanych nigdy wcześniej przez inne systemy.

- Nagroda The European Banking Technology Awards, którą otrzymał system BusinessNet jest dla nas niezwykle satysfakcjonującym wyróżnieniem - powiedział Mariusz C. Grendowicz, Wiceprezes Zarządu Banku zarządzający Pionem Bankowości Korporacyjnej i Finansowania Nieruchomości.

Reklama

- Uczestnicząc w uroczystości rozdania nagród, jako pierwsi w historii konkursu przedstawiciele polskiego rynku usług bankowych, otrzymaliśmy wiele słów uznania od niezależnych ekspertów. Otrzymane gratulacje utwierdzają nas w przekonaniu, że podążamy słusznie wybraną drogą transferu nowych technologii do bankowości i popularyzacji bankowości internetowej dla Klientów korporacyjnych. Oceniając okres od chwili wdrożenia systemu BusinessNet do oferty Banku, z satysfakcją mogę powiedzieć, że stworzyliśmy produkt, z którego jestem dumny - podkreślił Wiceprezes Banku BPH.

- Bardzo cieszy nas nagroda przyznana Bankowi BPH, który postawił na innowacyjność i rozwiązania technologiczne autorstwa Comarch. Wyróżnienia zdobywane przez naszych klientów dopingują nas do jeszcze lepszej pracy, nad systemami informatycznymi które wspierają zarządzanie relacjami z klientami we wszystkich sektorach gospodarki. Powoli możemy powiedzieć że systemy CRM i systemy lojalnościowe stają się nasza specjalnością międzynarodową. Chcemy pomagać naszym kontrahentom w zdobywaniu zaufania klientów, w czym pomagają wyróżnienia. Zwycięstwo Banku BPH w kategorii Best Customer Relationship Achievement jest dla nas kolejnym dowodem na słuszność tej strategii. Część systemów, z którymi konkurował BusinessNet Banku BPH to systemy globalne największych korporacji finansowych świata. Możemy więc spokojnie powiedzieć, że rozwiązanie bankowości internetowej oferowane klientom Banku BPH to ścisła czołówka nie tylko w Europie, ale i na świecie - mówi Paweł Przewiezlikowski, Wiceprezes Comarch.

Nowoczesny system bankowości internetowej BusinessNet przeznaczony jest do obsługi średnich i dużych przedsiębiorstw. Cechujący się nowoczesnymi rozwiązaniami dostosowanymi do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagającego Klienta Korporacyjnego system jest laureatem wielu prestiżowych konkursów i rankingów. Został doceniony nie tylko w Polsce. W sierpniu br. niezależny, międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance w konkursie "World's Best Internet Banks" uznał bankowość internetową dla Klientów korporacyjnych Banku BPH za najlepszą w Polsce w 2005 r.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | Bank BPH | Comarch | ETA | nagroda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »