Chcą zostać liderem

Kolporter, największy dystrybutor prasy i książek, wprowadził usługi kurierskie pod marką Kolporter Express. W ciągu trzech lat chce stać się największa polską firmą kurierską, przychody z tych usług w 2010 roku mają sięgnąć 125 mln zł.

Kolporter, największy dystrybutor prasy i książek, wprowadził usługi kurierskie pod marką Kolporter Express. W ciągu trzech lat chce stać się największa polską firmą kurierską, przychody z tych usług w 2010 roku mają sięgnąć 125 mln zł.

-Nasze doświadczenia związane z dystrybucją skłoniły nas do rozpoczęcia w lutym działalności kurierskiej. Obecnie współpracujemy już z ponad 600 klientami - poinformował na konferencji prasowej Grzegorz Fibakiewicz, prezes Kolportera.

Dodał, że na koniec 2008 roku Kolporter Express chce mieć 1.800 klientów, rok później 2.800 klientów, a w 2010 roku 4.500. Ma to przełożyć się na odpowiednio 20 mln zł, 60 mln zł i 125 mln zł obrotów.

-W ciągu najbliższych trzech lat zamierzamy uzyskać pozycję największej polskiej firmy w branży kurierskiej. Zamierzamy w tym czasie stać się liderem w obsłudze sklepów internetowych i klientów indywidualnych - powiedział prezes.

Reklama

Dodał, że w ciągu kilkunastu miesięcy Kolporter Express będzie dysponować największą w Polsce siecią nadań przesyłek.

-Chcemy w tym celu wykorzystać potencjał 1.000 saloników prasowych Kolportera i 5.000 wyselekcjonowanych punktów sprzedaży prasy, nie będących własnością naszej firmy - powiedział Fibakiewicz.

Kolporter ma obecnie 700 samochodów ciężarowych i dostawczych oraz sieć 28 magazynów, w tym magazyn centralny w Mościskach pod Warszawą.

-Planujemy budowę kolejnego centrum dystrybucyjnego koło Janek, co w pierwszym etapie ma kosztować 25-30 mln zł - dodał prezes.

Kolporter zainwestował dotychczas w działalność kurierską około 35 mln zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: chciał | prasy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »