Reklama

Cherrypick Games przygotowuje grę na konsole Nintendo Switch

Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych - na przełomie Q2/Q3 2020 roku wyda pierwsza grę w wersji na Nintendo Switch. Chodzi o autorski tytuł studia - Sports Hero, który od czasu premiery na iOS i Android pobrało 2 mln użytkowników.

Spółka ma w planach porting (dostosowanie technologiczne gry do wymagań konkretnej platformy oraz pełen całościowy proces jej wydania) kolejnych gier z własnego portfolia dedykowanych najpopularniejszej japońskiej konsoli.

Reklama

- Poszerzamy naszą podstawową działalność i oprócz produkcji gier mobilnych pracujemy równolegle nad portem naszych wybranych, autorskich tytułów na konsole Nintendo Switch - najszybciej sprzedającą się platformę gier wideo aktualnej generacji. W naszej ocenie gry z portfolio Cherrypick Games mają duży potencjał, aby odnieść sukces na Switchu, gdzie co prawda gier jest coraz więcej, ale wciąż na tyle mało, że dotarcie do nowych odbiorców nie jest trudne. Gracze z niecierpliwością czekają na nowe propozycje. Pierwszym projektem, który wydamy na Nintendo Switch będzie Sports Hero, które na iOS i Android pobrało już 2 mln użytkowników. Wierzymy, że ten konkretny tytuł znajdzie uznanie wśród fanów Switcha - informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

W Sports Hero użytkownicy rywalizują w sześciu różnych dyscyplinach: biegu na sto metrów sprintem, podnoszeniu ciężarów, rzucie oszczepem, pływaniu na dystansie pięćdziesięciu metrów, biegu przez płotki oraz skoku w dal. Każda z tych kategorii ma postać odmiennej mini gierki zręcznościowej, która rządzi się własnymi prawami.

- W Sports Hero gracze mogą liczyć na sporo ukrytych przez nas niespodzianek, wystarczy tylko dokładnie sprawdzić otoczenie, na którym odbywają się zawody. Na początku mają oni dostęp do ograniczonej liczby dyscyplin, z czasem odblokowują się nowe. Użytkownicy mogą rywalizować także z innymi graczami w rozgrywkach multiplayer - dodaje Marcin Kwaśnica.

Sports Hero w wersji na Nintendo Switch będzie dostępne na przełomie Q2/Q3 2020 roku. Spółka chce udostępnić tytuł jeszcze przed XXXII Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. Wkrótce ogłosi kolejne projekty, które wyda na Switcha.

W ubiegłym tygodniu Cherrypick Games, poinformowało o nawiązaniu współpracę z kanadyjskim producentem gier - PopReach Incorporated. W ramach podpisanego listu intencyjnego studia połączą siły przy opracowaniu i wydaniu minimum siedmiu tytułów dostępnych w swoich portfoliach. Nad wszystkimi projektami będą pracowały wspólnie zespoły obu partnerów, zlokalizowanych w Polsce, Kanadzie i Indiach. W pierwszej kolejności Cherrypick Games zajmie się zarządzaniem i rozwojem popularnego tytułu PopReach - Smurfs' Village. Od dnia premiery gra wygenerowała 200 mln USD przychodów. Polskie studio będzie także odpowiedzialne za wyprodukowanie i współwydanie mobilnych wersji znanych gier Gardens of Time, City Girl Life oraz War of Nations. Dodatkowo prowadzone są rozmowy na temat możliwości strategicznej inwestycji PopReach w Cherrypick Games.

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Interia.pl oprac MZB

Dowiedz się więcej na temat: 2020

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »