Cherrypick Games rozpycha się w Chinach. My Spa Resort będzie dostępne w kolejnych sklepach lokalnych

Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych, intensyfikuje działalność w Chinach. Spółka wprowadzi do sklepów lokalnych swój największy tytuł - My Spa Resort. Gra obecnie jest dostępna w chińskim sklepie Apple App Store i notuje coraz wyższe kluczowe wskaźniki.

Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper gier mobilnych, intensyfikuje działalność w Chinach. Spółka wprowadzi do sklepów lokalnych swój największy tytuł - My Spa Resort. Gra obecnie jest dostępna w chińskim sklepie Apple App Store i notuje coraz wyższe kluczowe wskaźniki.

- My Spa Resort coraz lepiej radzi sobie na rynku chińskim. To m.in. konsekwencja naszych ostatnich działań, w ramach których wprowadziliśmy kilka zmian w grze. Wprowadzone poprawki dostosowały tytuł do oczekiwań lokalnej społeczności, co przyniosło oczekiwane efekty. Notujemy wyraźne wzrosty kluczowych wskaźników tytułu, m.in. retencji oraz LTV, czyli wartości przychodów z użytkownika w czasie cyklu życia gry. Zaplanowaliśmy już kolejne aktualizacje, które jeszcze lepiej dopasują grę do oczekiwań tego rynku - komentuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games

Reklama

Spółka prowadzi obecnie działania, których celem jest wydanie My Spa Resort na iOS i Androidzie w chińskich sklepach lokalnych - Poza Chinami użytkownicy urządzeń mobilnych korzystają głównie ze sklepów Apple App Store i Google Play, które zdominowały rynek. W Chinach, inaczej niż w pozostałych krajach, takich sklepów jest bardzo wiele, a najbardziej popularni są lokalni dystrybutorzy - mówi Marcin Kwaśnica. Zgodnie z Indeksem AppInChina najbardziej rozpowszechniony jest Tencent My App z 26 proc. udziału w rynku, Huawei App Market - 12,8 proc. i Oppo Software Store - 12,6 proc. - Aby zwiększyć przychody z My Spa Resort rozmawiamy z chińskimi wydawcami i partnerami, którzy pomogą nam wprowadzić tytuł na kolejne platformy. Zakładamy, że takie działania znacząco wpłyną na przychody osiągane z gry - dodaje prezes Cherrypick Games

Poza Chinami My Spa Resort coraz lepiej radzi sobie w pozostałych krajach Azji, głównie w Tajlandii, Japonii oraz na Indonezji - Są to rynki, które będziemy eksplorować dużo szybciej niż początkowo zakładaliśmy. Gra zdobywa tam coraz większą popularność i chcemy to wykorzystać - dodaje Marcin Kwaśnica.

Chiny stanowią obecnie największy rynek gamingowy na świecie. Zgodnie z informacjami opublikowany w raporcie NewZoo, jego wartość wynosi ok. 34 miliardów dolarów. Gry mobilne cieszą się największą popularnością w tym kraju, liczba graczy wynosi tam blisko 460 milionów, czyli tyle ile łącznie w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Chiński rynek gier mobilnych przynosi ok. 25 proc. światowych przychodów z tego segmentu.

- - - - - - -:

Cherrypick Games zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Beauty Spa: Stars & Stories i My Hospital. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: My Spa Resort
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »