Reklama

CI Games rozpocznie kampanię marketingową Snipera 3 na targach E3. Pokaże dziennikarzom grywalne demo

CI Games mocnym uderzeniem rozpocznie kampanię marketingową najnowszej gry z serii "Sniper: Ghost Warrior". Na najważniejszych targach branżowych E3 w Los Angeles pokaże dziennikarzom grywalne demo tej produkcji. Seria "Sniper" to jeden z największych, światowych sukcesów polskiej branży gier - do tej pory sprzedano 5,6 mln egzemplarzy obu jej części.

Reklama

- Sniper: Ghost Warrior to jedna z najbardziej rozpoznawalnych serii gier z gatunku shooter na świecie. Na targach E3 zaczynamy komunikację związaną z promocją trzeciej części tej serii. To będzie tytuł z najwyższej półki jakościowej oraz cenowej. Dojrzały, innowacyjny, świeży - powiedział prezes CI Games Marek Tymiński.

Reklama

Targi E3 to największa i najważniejsza impreza branżowa roku. Są na niej obecni wszyscy liczący się światowi producenci, ich partnerzy handlowi, media branżowe a także dziesiątki tysięcy odwiedzających. To właśnie tutaj zapowiada się i prezentuje najważniejsze nowości świata gier.

Obecność polskiego wydawcy i producenta będzie bardzo widoczna. Gości powita m.in. baner przy wejściu południowym Los Angeles Convention Center, gdzie odbywają się targi.

- Trzecia część Snipera będzie większa i bardziej zaawansowana od poprzednich. Historia nie będzie liniowa, a gracze będą się poruszać w otwartym świecie. Dziennikarze branżowi na targach E3 będą mogli zobaczyć, a nawet zagrać w wersję demonstracyjną - powiedział Paul B. Robinson - Studio Creative Director, który razem z Jessem Lebowem, który pełni funkcję Lead Narrative Designera, będzie prezentował tytuł.

Paul B. Robinson to bardzo znana i szanowana postać w świecie gier. Pracował przy takich tytułach jak: Comanche, Armored Fist, Full Spectrum Warrior czy Killzone 2. Natomiast Jess Lebow to pisarz znany ze współpracy z takimi firmami jak Ubisoft, Riot Games, Carbine Studios/NcSoft, Arena Net czy Wizards of the Coast.

CI Games spodziewa się, że w jej pokazach weźmie udział kilkuset przedstawicieli światowych mediów growych. Rozpoczęciu promocji gry towarzyszyć będzie też upublicznienie pierwszych materiałów promocyjnych.

Premiera gry "Sniper: Ghost Warrior 3" jest zaplanowana na przyszły rok. Wcześniej do graczy trafi mobilna wersja innego hitu polskiego producenta - "Lords of the Fallen". Na 2017 r. zaplanowano premierę kontynuacji "Lords of the Fallen" na konsole i komputery PC.

- Będziemy rozwijać dwie franczyzy, które okazały się niepodważalnymi sukcesami komercyjnymi. Obecnie nie mamy planów uruchamiania nowych IP. Możemy za to rozwijać działalność wydawniczą - zaznaczył Marek Tymiński. CI Games planuje, że samodzielnie wyda trzecią część Snipera w USA, dzięki czemu będzie mieć pełną kontrolę nad procesem wprowadzania swojego kluczowego tytułu na rynek.

Spółka będzie samodzielnie finansować prace nad swoimi grami, wykorzystując środki własne i ewentualnie posiłkując się kredytem bankowym. Nie planuje emitować akcji lub obligacji.

- - - - -

CI Games to międzynarodowy producent i wydawca gier wideo. Firma powstała w 2002 roku jako połączenie wydawnictwa i dwóch studiów tworzących gry komputerowe. W listopadzie 2007 roku spółka zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jako pierwsza polska spółka branży "growej". Od tego czasu sprzedała swoje gry o wartości ponad pół miliarda złotych.

Firma sprzedaje swoje gry na pięciu kontynentach w ponad 70 krajach. Najbardziej znane produkcje CI Games to gry z serii "Sniper: Ghost Warrior" oraz "Lords of the Fallen".

Opr. KM

Dowiedz się więcej na temat: ​CI Games | demo | Sniper: Ghost Warrior

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »