Comarch ERP z włoską marką odzieżową z Bolonii
Comarch Retail produkowany przez Comarch, krakowskiego producenta systemów ERP, usprawnił zarządzanie siecią sklepów i sprzedażą w Internecie włoskiej marki oferującej ubrania dla kobiet i mężczyzn Imperial.
Jak podkreśla Joanna Baranowska, przedstawicielka sieci Imperial w Polsce, o wyborze rozwiązań Comarch przesądziła komplementarność oferty. -Nasze sklepy pojawiły się na polskim rynku modowym ponad rok temu. W centrali firmy posiadamy Comarch Retail Centrala, w sklepach Comarch Retail POS oraz Comarch Retail Backoffice.
Nasz sklep internetowy wykorzystuje rozwiązanie Comarch ERP e-Sklep.
Zaletą wdrożenia Comarch jest pełna integracja wszystkich systemów oraz zarządzanie wykorzystywanymi kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Dodatkowym atutem jest możliwość pracy systemu Comarch Retail POS bez stałego połączenia internetowego z centralą. Mechanizmy synchronizacji danych działają tak sprawnie, że centrala firmy posiada bieżące informacje o sprzedaży, stanach magazynowych ze wszystkich swoich sklepów. Ponadto zamówienia ze sklepu internetowego trafiają do systemu na bieżąco.
Całość systemu jest zbudowana w nowoczesnej architekturze. Otwartość i elastyczność systemu pozwala na dostosowanie Comarch Retail do specyficznych wymagań branż oraz firm w zakresie wyglądu oraz sposobu pracy, dzięki czemu Partner Comarch - Pomorska Grupa Informatyczna -mógł dopasować system do specyficznych potrzeb sieci.
Jak podkreśla Joanna Baranowska z sieci Imperial, system Comarch Retail wraz Comarch ERP e-Sklep to narzędzia, które usprawniają prowadzenie biznesu oraz pozwalają na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
W ostatnim czasie oprogramowanie Comarch ERP e-Sklep wzbogaciło się o wiele nowości. Poza rozwijaniem nowego panelu administracyjnego, wprowadzono nowe integracje z serwisami zewnętrznymi. Usprawniano sprzedaż hurtową i współpracę z portalem Allegro.
Imperial to włoska marka oferująca ubrania dla kobiet i mężczyzn. Marka została stworzona przez małżeństwo z Bolonii i cieszy się tam dużą popularnością. Zawdzięcza to kreatywnym pomysłom projektantów i nienagannej jakości.
W polskich sklepach sieci obok Imperial, oferta zawiera także modele bardziej casualowej marki Please, która słynie ze spodni i jeansów typu boyfriend. Właścicielem sieci odzieżowej Imperial w Polsce jest firma Up'S Sp. z o.o. Jej sklepy znajdują się w prestiżowych centrach handlowych w Polsce: warszawskim Blue City; bydgoskim Focus i łódzkiej Manufaktura. Dodatkowo istnieje możliwość zakupów w sklepie internetowym www.imperialstore.pl.
opr.MZB