Comperia i Onet rozpoczynają współpracę
Comperia.pl, pierwsza polska porównywarka finansowa, podpisała kluczową umowę z portalem Onet. Szacowana roczna wartość kontraktu wynosi 0,5 mln zł. W wyniku współpracy z Grupą Onet Comperia uzyska dostęp do użytkowników poszukujących produktów finansowych na największym portalu w Polsce. Dla Grupy Onet to szansa na monetyzację ruchu na stronie oraz zwiększenie atrakcyjności merytorycznej serwisu.
W ramach umowy, Comperia wdroży na odświeżonym serwisie banki.onet.pl narzędzia umożliwiające internautom porównanie i skorzystanie z ofert banków. Dodatkowo Comperia będzie odpowiedzialna za dostarczanie Onetowi do publikacji aktualnych materiałów z zakresu finansów osobistych, w szczególności rankingów produktów bankowych.
- Podjęcie współpracy z liderem polskiego rynku internetowego pozwoli znacząco zwiększyć grono użytkowników Comperii. Z perspektywy banków szukających klientów w sieci kooperacja z Comperią i Comperialead staje się koniecznością, co stanowi nasz długoterminowy cel. Umowa z Onetem umacnia naszą pozycję lidera w zakresie porównywania produktów finansowych w internecie - komentuje Bartosz Michałek, prezes Comperii.
Onet to jedno z największych mediów internetowych w Polsce. Serwisy tematyczne grupy Onet odwiedza miesięcznie prawie 13 milionów użytkowników, czyli około 70 procent wszystkich użytkowników Internetu w Polsce.
Strategia Comperii na 2013 rok zakłada dalszy wzrost zasięgu, rozwój oferty porównywanych produktów oraz budowę serwisu w wersji mobilnej. Zgodnie z prognozami w bieżącym roku spółka planuje osiągnąć przychody netto ze sprzedaży w wysokości 12,5 mln zł oraz wypracować zysk netto na poziomie 3,1 mln zł. Realizacja niniejszych planów oznacza ponad 100% dynamiki wzrostu zysków z roku na rok.
Opr. KM
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze