Czerwona Torebka podsumowuje sprzedaż lokali w I półroczu

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. Czerwona Torebka (GPW: CZT) sprzedała 54 lokale za kwotę blisko 31 mln zł. Ich łączna powierzchnia najmu wynosi 4890 m kw. To wynik trzykrotnie wyższy od osiągniętego w analogicznym okresie 2013 roku.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. Czerwona Torebka (GPW: CZT) sprzedała 54 lokale za kwotę blisko 31 mln zł. Ich łączna powierzchnia najmu wynosi 4890 m kw. To wynik trzykrotnie wyższy od osiągniętego w analogicznym okresie 2013 roku.

Oferta produktu inwestycyjnego spółki Czerwona Torebka została wprowadzona w styczniu 2013 roku. Polega na sprzedaży pełnego prawa własności do funkcjonujących lokali handlowych i usługowych w ramach ogólnopolskiej sieci pasaży Czerwona Torebka ze stałą, roczną stopą zwrotu na poziomie 8 proc. Przedmiotem inwestycji mogą być zarówno pojedyncze lokale, jak również ich pakiety lub całe obiekty. W ubiegłym roku spółka sprzedała 104 lokale o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 7805 m kw. za sumę 56 mln złotych netto.

- Koncepcja naszego produktu inwestycyjnego to jedna z pierwszych ofert pomnażania oszczędności w oparciu o najem zwrotny, wprowadzonych na polskim rynku. Tym bardziej cieszy nas rosnące zaufanie inwestorów - mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka. - Wszystko wskazuje na to, że w tym roku uda nam się wygenerować lepszy wynik ze sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym - dodaje.

Reklama

Oferta spółki jest skierowana nie tylko do inwestorów zainteresowanych rynkiem nieruchomości, ale do każdego, kto chce efektywnie pomnożyć swoje oszczędności. Inwestorzy już po podpisaniu umowy o kupnie lokalu, wynajmują powierzchnię spółce Czerwona Torebka, która od tego momentu zajmuje się kompleksową obsługą całego procesu inwestycyjnego, a więc wszystkich kwestii związanych z podnajmem, ubezpieczeniem, modernizacją i ewentualnym remontem lokalu.

Inwestor otrzymuje wynagrodzenie, które zapewnia mu roczną stopę zwrotu na poziomie 8 proc. przez okres co najmniej 15 lat. Kwota zwrotu jest niezależna od poziomu komercjalizacji pasażu, jak i nabywanej powierzchni, a zarobek jest corocznie zwiększany o wartość wskaźnika inflacji, co niweluje wpływ zmian cen na generowaną rentowność inwestycji.

Spółka posiada 66 pasaży na terenie całego kraju. Wśród najemców oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert, Euro RTV AGD czy Textil Market.

Sprawdź notowania spółki Czerwona Torebka na stronach INTERIA.PL

- - - - -

Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się grupa handlowa. W jej skład wchodzą trzy ogólnopolskie sieci reprezentujące najbardziej perspektywiczne segmenty rynku handlu: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (wiodący wielobranżowy sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych). Spółka w swoim portfolio posiada również sieć 66 pasaży handlowych.

Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy oraz założyciela sieci Eurocash, Biedronka i Żabka.

W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Czerwona Torebka S.A. | czerwony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »