Dobre wyniki WDM

Wrocławski Dom Maklerski opublikował raport finansowy za 2007 rok. Spółka zanotowała w nim ponad 11,9 mln zł przychodów (w tym 5,4 mln zł z działalności maklerskiej) i 7,12 mln zł zysku netto.

- To był pierwszy pełny rok działalności spółki i sądzę, że wykorzystaliśmy ten okres do maksimum. Wartość osiągniętych przychodów przekroczyła podawaną w czerwcu 2007 prognozę o 116 proc. W przypadku zysku netto było to ponad 103 proc. - mówi Wojciech Gudaszewski, prezes WDM.

- Ze szczególną satysfakcją chcielibyśmy wskazać na nasze osiągnięcia w obszarze wprowadzania spółek do obrotu na rynku NewConnect. Wrocławski Dom Maklerski osiągnął pozycję niekwestionowanego lidera, zarówno pod względem ilości jak i wartości przeprowadzonych ofert. W roku 2007 spółka przeprowadziła prywatne oferty akcji dla ośmiu spółek debiutujących na NewConnect: Mera Schody, S4E, Digital Avenue, MW Trade, Stark Development, Security System Integration, LUG oraz Blue Tax Group - dodaje Gudaszewski.

Reklama

- Co równie istotne, zbudowaliśmy strukturę grupy, która uniezależnia nas od okresowych wahań na rynku kapitałowym. Oprócz działalności maklerskiej WDM, kluczowym elementem tej grupy jest fundusz private equity - Privilege Capital Management SA, który w okresie dekoniunktury kupuje akcje i udziały spółek niepublicznych z dużym dyskontem. Rozwijamy również Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Dywersyfikacja biznesu pozwala nam ze spokojem patrzyć na rozwój sytuacji na rynku finansowym - mówi Gudaszewski.

- Jesteśmy przekonani, że rok 2008 będzie kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju Wrocławskiego Domu Maklerskiego, co widoczne będzie w wynikach spółki i wzroście jej kapitalizacji. - dodaje Gudaszewski.

(opr. KM)

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: dobre wyniki | raport finansowy | dom maklerski | Wrocław | Netto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »