Emisja Nanotel zakończona sukcesem

Nanotel S.A. - wyspecjalizowana firma działająca w obszarze budownictwa dla telekomunikacji oraz systemów pomp ciepła - zakończyła sukcesem prywatną emisję akcji, w ramach której pozyskała 1 mln zł. Całość emisji została sprzedana w ciągu trzech tygodni, a popyt zgłaszany przez inwestorów był większy od oczekiwań spółki. Pozyskane pieniądze Nanotel przeznaczy m.in. na zwiększenie oferty usług oraz modernizację parku maszynowego.

Nanotel S.A. - wyspecjalizowana firma działająca w obszarze budownictwa dla telekomunikacji oraz systemów pomp ciepła - zakończyła sukcesem prywatną emisję akcji, w ramach której pozyskała 1 mln zł. Całość emisji została sprzedana w ciągu trzech tygodni, a popyt zgłaszany przez inwestorów był większy od oczekiwań spółki. Pozyskane pieniądze Nanotel przeznaczy m.in. na zwiększenie oferty usług oraz modernizację parku maszynowego.

Debiut planowany jest na 30 lipca br., podczas uroczystości NewConnect Convention 2010. Funkcję Oferującego podczas oferty pełnił Wrocławski Dom Maklerski S.A., a Autoryzowanym Doradcą jest CEE Capital sp. z o.o.

- Mimo ciągle niestabilnej sytuacji na rynku finansowym całość emisji została sprzedana w ciągu trzech tygodni, a zainteresowanie inwestorów przerosło nasze oczekiwania. Jednakże jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży zdecydowaliśmy, że nie będziemy zmieniać wielkości oferty, niezależnie od zgłaszanego popytu. W tym przypadku mogłaby być to kwota znacząco wyższa, jednak na obecnym etapie nie chcieliśmy dopuścić do rozwodnienia akcjonariatu - tłumaczy Daniel Wojnarowicz, prezes Nanotel.

Reklama

Pieniądze pozyskane z emisji akcji zostaną przeznaczone m.in. na zwiększenie oferty usług oraz modernizację parku maszynowego.

- Nasza działalność koncentruje się na dwóch segmentach rynku tj. na projektowaniu i realizacji sieci teleinformatycznych dla dużych odbiorców oraz na kompleksowym wykonawstwie systemów pomp ciepła głównie dla klientów indywidualnych. Na początku działalności nasz core business stanowiły działania w obszarze telekomunikacji, natomiast obecnie nasze przychody są w porównywalnym stopniu zdywersyfikowane przez obydwa te obszary. Rynek pomp ciepła rośnie bardzo dynamicznie, a jego potencjał rozwoju w Polsce jest jeszcze niezwykle duży. Dlatego też, pozyskane środki przeznaczymy głównie na inwestycje w systemy pomp ciepła. Spodziewamy się, że efekty inwestycji w tym obszarze będą już odczuwalne w br., w którym prognozujemy osiągnięcie przychodów na poziomie 2,3 mln złotych oraz 230 tys. zł zysku netto - tłumaczy Daniel Wojnarowicz, prezes zarządu Nanotel.

Niedawno spółka informowała o podpisaniu kontraktu z Telefonią Dialog S.A., w ramach którego Nanotel będzie uczestniczyć w budowie największej w Polsce sieci optotelekomunikacyjnej. Całkowity koszt projektu oszacowano na niemal 56 milionów złotych.

- - - - -

NANOTEL S.A. to wyspecjalizowana firma działająca na rynku budowlanym związanym z kompleksową obsługą inwestycji związanych z budownictwem telekomunikacyjnym oraz realizacją kompleksowych systemów pomp ciepła. Działająca od 2005 roku firma generuje regularnie przychody na poziomie kilku milionów złotych rocznie. Działalność w sektorze telekomunikacyjnym obejmuje projektowanie sieci teleinformatycznych, projektowanie kanalizacji teletechnicznej, budowę kanalizacji teletechnicznej, sieci miedzianych, sieci optycznych, sieci telewizji kablowej, remonty i inwentaryzacje istniejącej infrastruktury. W ramach segmentu pomp ciepła, spółka realizuje zaś kompleksowe usług głównie dla klientów indywidualnych, w tym: projektowanie i dobór pompy ciepła i dolnego źródła budowa gruntowych kolektorów pionowych, montaż i uruchomienie pompy ciepła, budowa górnego źródła (ogrzewanie podłogowe),serwis wykonanych systemów.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: firma | NANOTEL | pompa ciepła | NANOTEL | emisja | projektowanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »