Reklama

Emperia chce kupić aktywa związane z hurtem

Tradis, spółka zależna Emperii Holding, podpisała list intencyjny w sprawie kupna od firmy Nadwiślanka jej aktywów związanych z działalnością hurtową - podała Emperia w komunikacie.

Spółka Nadwiślanka SA prowadzi działalność w zakresie hurtowej sprzedaży artykułów FMCG na terenie woj. kujawsko-pomorskiego. W 2010 roku obroty z wyżej wymienionej działalności wyniosły ponad 71 mln zł" - napisano w raporcie.

Reklama

We wtorek zostało wysłane do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgłoszenie zamiaru koncentracji.

Inwestycja związana z nabyciem aktywów toruńskiej spółki zostanie sfinansowana ze środków własnych Tradisu.

"Podpisanie listu intencyjnego dotyczącego nabycia aktywów hurtowych Nadwiślanki jest elementem realizacji strategii Grupy Dystrybucyjnej Tradis, której celem jest pozycja lidera polskiej dystrybucji FMCG. Planujemy intensywny rozwój organiczny i zapraszamy do naszej grupy inne polskie firmy. Wznowiliśmy zawieszone ze względu na umowę inwestycyjną rozmowy z firmami, które chciały dołączyć do Tradisu. Przyłączenie działalności hurtowej Nadwiślanki będzie pierwszym ich efektem, kolejnych spodziewam się w perspektywie najbliższych kilku miesięcy" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Kazimierz Mars, prezes Tradisu.

Nadwiślanka od 1989 roku działa w zakresie hurtowej sprzedaży artykułów FMCG na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Posiada największą w województwie kujawsko-pomorskim halę sprzedażową, gdzie na powierzchni 4,5 tys. m2 oferuje ponad 7.000 produktów. Obiekt wyposażony jest także w chłodnię o powierzchni 660 m2. Nadwiślanka prowadzi sprzedaż samoobsługową oraz z dowozem do klientów. Jej klientami są sklepy, hurtownie, punkty gastronomiczne, instytucje publiczne oraz prywatne firmy.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny cash&carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Wśród współpracujących ze spółką podmiotów znajdują się: sieci franczyzowe, PSD wraz ze spółdzielniami Społem, stowarzyszenia kupieckie oraz supermarkety. Tradis specjalizuje się w obsłudze sieciowych punktów sprzedaży, których liczba wynosi ponad 10.000, w tym 8.800 dla sieci powyżej 100 sklepów. Spółka jest też kluczowym dostawcą do ponad 1.400 sklepów stacji Orlen i Bliska.

Dowiedz się więcej na temat: aktywa | list intencyjny

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »