Empik liczy na ebooki

Empik od 9 października rozpoczyna sprzedaż w swoim sklepie internetowym ebooków, a pod koniec października do oferty empik.pl trafi własny czytnik książek OYO - podała spółka w komunikacie prasowym.

Empik od 9 października rozpoczyna sprzedaż w swoim sklepie internetowym ebooków, a pod koniec października do oferty empik.pl trafi własny czytnik książek OYO - podała spółka w komunikacie prasowym.

Oferta będzie obejmować na inaugurację 5.600 tytułów w formacie otwartym, czyli do odtworzenia na większości e-readerów dostępnych na polskim rynku. Do końca roku liczba ebooków wzrośnie do 6.500 tytułów.

Empik zapowiada również premierę własnego czytnika książek elektronicznych pod nazwą OYO. Będzie on wprowadzany na rynek jednocześnie w kilku krajach europejskich jako wynik współpracy czterech sieci prowadzących wielokanałową sprzedaż książek: niemieckiej Thalii, Chapitre.com z Francji, Selexyz z Holandii oraz Empiku.

"Tego rodzaju kooperacja jest zjawiskiem unikalnym w skali światowej - to pierwsi sprzedawcy książek, którzy chcą wykorzystać efekt synergii we współpracy w sprzedaży wielokanałowej. Empik, Thalia, Chapitre.com oraz Selexyz zainwestowały w produkcję czytnika OYO i wkrótce będą prowadzić jego sprzedaż w swoich sklepach stacjonarnych i internetowych. W perspektywie długoterminowej przewidywana jest współpraca także z innymi sprzedawcami" - powiedział cytowany w komunikacie Marek Minkiewicz prezes Empiku.

Reklama

Empik, który należy do NFI Empik Media & Fashion, udostępni OYO w przedsprzedaży w sklepie internetowym pod koniec października, w połowie listopada planowana jest jego wprowadzenie do sprzedaży w wybranych salonach Empiku w Polsce.(

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Empik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »