Eurosnack chce wejść na NC

Eurosnack, producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik, planuje w kwietniu przeprowadzić prywatną emisję akcji o wartości 0,5 mln zł. W maju spółka chce zadebiutować na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.

Eurosnack, producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik, planuje w kwietniu przeprowadzić prywatną emisję akcji o wartości 0,5 mln zł. W maju spółka chce zadebiutować na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.

"Pierwotnie planowaliśmy upublicznienie spółki dopiero za kilka miesięcy, jednak w związku z rosnącym popytem na nasze produkty, musimy przyspieszyć program inwestycyjny. Emisja będzie niewielka, ponieważ spodziewamy się szybkich efektów inwestycji. Dlatego nie chcemy za bardzo rozwadniać akcjonariatu" - powiedział cytowany w komunikacie Mariusz Spirkowicz, prezes Eurosnack.

Środki z emisji spółka chce przeznaczyć na inwestycje w park maszynowy.

Oferującym będzie Wrocławski Dom Maklerski, a autoryzowanym doradcą jest CEE Capital.

Reklama

Eurosnack zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych oraz prażynek) a także biszkoptów pod markami własnymi: "Chrupcie" oraz "Lajkonik".

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | chciał | EUROSNACK
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »