Reklama

Eurosnack podpisał kontrakt na 3 mln zł

Eurosnack S.A. producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik poinformował o podpisaniu umowy handlowej dotyczącej realizacji zamówienia na dostawę chrupek kukurydzianych z jednym ze znaczących odbiorców sieciowych w Polsce. Roczna szacowana wartość kontraktu wyniesie ok. 3 mln zł.

- Przykładamy dużą wagę do działań w obszarze badań i rozwoju, zarówno w zakresie kreowania nowych pozycji ofertowych jak i rozwoju już istniejących produktów. W rezultacie pozwala nam to na rozwój struktur sprzedażowych w już istniejących kanałach dystrybucji. Dlatego też podpisana umowa o wartości ok. 3 mln zł stanowi kontynuację naszej długoletniej współpracy z jednym ze znaczących odbiorców sieciowych w Polsce. Tym niemniej cały czas prowadzimy politykę sprzedaży, która wpływa na dywersyfikacje przychodów spółki, w tym obszarze zawierane są głównie umowy z regionalnymi hurtowniami oraz mniejszymi sieciami detalicznymi - mówi Ewa Kawałkowska, prezes zarządu Eurosnack S.A.

Reklama

Na początku miesiąca Eurosnack S.A. przekazał do wiadomości prognozy finansowe na rok 2012. Według opublikowanych informacji Eurosnack S.A. zakłada osiągnięcie w 2012 r. 8,7 mln przychodu oraz 130 tys. zł zysku netto. W 2011 r. Spółka zanotowała 7,68 mln zł przychodu i 251 tys. zł straty netto.

Notowania spółki Eurosnack S.A.

Eurosnack S.A. zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych) a także biszkoptów. Klientami działającej od 1996 roku są aktualnie zarówno hurtownie, jak i duże sieci detaliczne. W 2007 roku spółka przejęła ZPC Lajkonik W ofercie znajdują się zarówno chrupki naturalne i smakowe, biszkopty tradycyjne i krakowskie.

Opr. MM

Dowiedz się więcej na temat: EUROSNACK | w polsce

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »