Eurosnack S.A. notuje wzrost sprzedaży w III kw. 2012 r.
Eurosnack S.A. (NewConnect: ECK) - producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik - według szacunkowych danych zanotował w III kw. 2012 r. ok. 2,27 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza 22,59-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2011 r. Jednocześnie przychody za 9 miesięcy 2012 r. wyniosły ok. 6,68 mln zł netto, w porównaniu do 5,96 mln zł w ujęciu rok do roku.
- W lipcu, sierpniu i wrześniu 2012 r. notowaliśmy wzrost przychodów na poziomie odpowiednio 11,90, 18,09 i 24,43 proc. w porównaniu do przychodów osiągniętych w analogicznych okresach 2011 r., co było możliwe m.in. dzięki inwestycjom w rozbudowę kanału dystrybucji na rynku tradycyjnym oraz wprowadzeniu do dystrybucji kolejnego produktu w segmencie słonych przekąsek - tj. chrupki kukurydzianej o smaku serowym w marce Chrupcie - mówi Ewa Kawałkowska, prezes zarządu Eurosnack S.A.
Zgodnie z opublikowanymi prognozami, Eurosnack S.A. zakłada w 2012 r. osiągnięcie 8,7 mln przychodu oraz 130 tys. zł zysku netto. W 2011 r. spółka zanotowała 7,68 mln zł przychodu i 251 tys. zł straty netto. Wynik sprzedaży osiągnięty przez Eurosnack S.A. po III kw. 2012 r. (6,68 mln zł) oznacza realizację prognozy finansowej na poziomie przychodów w 86,98 proc.
Sprawdź notowania spółki Eurosnack na stronach INTERIA.PL
- - - - -
Eurosnack S.A. zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych) a także biszkoptów. Klientami spółki działającej od 1996 roku są aktualnie zarówno hurtownie, jak i duże sieci detaliczne.
W 2007 roku spółka przejęła ZPC Lajkonik. W ofercie znajdują się zarówno chrupki naturalne i smakowe, biszkopty tradycyjne i krakowskie.
Opr. MD