GPW przystępuje do badania praktyk informacyjnych spółek NC

13 lipca 2009 r. GPW rozpocznie realizację projektu, którego głównym celem będzie ocena obecnych praktyk informacyjnych spółek notowanych na rynku NewConnect, w szczególności jakości raportowania przez te spółki.

Partnerem warszawskiej giełdy w badaniu będzie firma konsultingowa Deloitte Business Consulting SA. Raport podsumowujący ten pionierski projekt zostanie przedstawiony pod koniec września.

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, dbając o rozwój rynku NewConnect oraz mając na uwadze podnoszenie standardów komunikacji spółek z otoczeniem inwestycyjnym, wspólnie z Deloitte Business Consulting SA. uruchamia projekt badawczy, którego głównym celem jest diagnoza obecnych praktyk informacyjnych i jakości raportowania na rynku NewConnect.

Zainicjowane przez GPW badanie praktyk informacyjnych spółek notowanych na rynku NewConnect jest przedsięwzięciem nowatorskim, mającym na celu doskonalenie ładu informacyjnego na rynku kapitałowym. Wszechstronne ujęcie tego zagadnienia pozwoli na ustalenie stanu faktycznego oraz sformułowanie cennych dla rynku NewConnect wniosków i rekomendacji, dlatego też wierzymy, że badanie to spotka się z zainteresowaniem i zaangażowaniem uczestników rynku, w szczególności samych spółek i ich doradców. Giełda Papierów Wartościowych wyraża przekonanie, że raport, który powstanie, będzie mieć dużą wartość merytoryczną i pozwoli na sformułowanie cennych dla rynku NewConnect wniosków i rekomendacji, co przełoży się na jakość komunikacji spółek z otoczeniem rynkowym.

Reklama

Sprawdź bieżące notowania GPW na naszych stronach

GPW
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | GPW | praktyka | informacje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »