Grodno zwiększa bezpieczeństwo finansowe

Grodno SA zmienia firmę ubezpieczającą należności. Spółka podpisała roczną umową z Coface SA. Ma to na celu utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa finansowego firmy.

Grodno SA zmienia firmę ubezpieczającą należności. Spółka podpisała roczną umową z Coface SA. Ma to na celu utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa finansowego firmy.

Grodno SA podpisało umowę z jedną z największych światowych firm specjalizujących się w ubezpieczaniu należności - Coface. Wcześniej warszawska spółka korzystała z usług TU Euler Hermes. Podpisanie umowy jest podyktowane chęcią ograniczenia ryzyka braku zapłaty w przypadku należności bezspornych i wymagalnych.

- Należności standardowo zabezpieczamy od dawna. Analizując rynek, uznaliśmy, że warto kontynuować bezpieczną politykę w tym zakresie. Priorytetem są dla nas niezmiennie wiarygodność i stabilna płynność finansowa spółki - mówi Andrzej Jurczak, prezes Grodna. Dodaje, że firma Coface zaoferowała spółce lepsze warunki finansowe, przy tym samym zakresie zabezpieczeń. Umowa zakłada możliwość przedłużenia na kolejny rok.

Reklama

Notowania spółki Hurtownia Elektryczna Grodno S.A.

Grodno SA to jeden z najdłużej działających na polskim rynku dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych. Początki firmy sięgają 1990 roku, kiedy to otwarto pierwszy rodzinny sklep elektryczny

na warszawskim Powiślu, który wciąż funkcjonuje.

Podstawowa działalność spółki skupia się na handlu hurtowym poprzez sieć 35 hurtowni zlokalizowanych w całym kraju. Grodno SA posiada szeroką i zdywersyfikowaną grupę odbiorców z sektorów energetyki, budownictwa, infrastruktury i przemysłu.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Grodno S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »