Grupa Orbis z trzema nowymi umowami w Rumunii

Zgodnie z przyjęta strategią rozwoju sieci hoteli pod markami AccorHotels w Europie Środkowo-Wschodniej - a w szczególności na bardzo obiecującym rynku rumuńskim - Orbis podpisał w ostatnim czasie trzy nowe umowy, na łącznie 370 pokoi:

Zgodnie z przyjęta strategią rozwoju sieci hoteli pod markami AccorHotels w Europie Środkowo-Wschodniej - a w szczególności na bardzo obiecującym rynku rumuńskim - Orbis podpisał w ostatnim czasie trzy nowe umowy, na łącznie 370 pokoi:

- ibis Timisoara, w zachodniej Rumunii (200 pokoi, planowane otwarcie - 4 kw. 2020 r.): umowa o zarządzanie hotelem w centrum miasta;

- ibis Styles Bucharest Airport (85 pokoi, planowane otwarcie - 1 kw. 2019 r.): umowa o zarządzanie została zawarta z inwestorem - Liwa Properties S.R.L. i będzie to najbliższy hotel międzynarodowego lotniska Otopeni w Bukareszcie;

- Mercure Sibiu Airport (85 pokoi, otwarcie hotelu zaplanowane na 1 kw. 2019 r.): umowa franczyzy zawarta z firmą Pritax Invest, właścicielem obecnego hotelu Ana Airport Hotel, który dołączy do sieci Mercure po kompleksowej modernizacji. Hotel zlokalizowany jest blisko centrum miasta i jednocześnie tylko 2 minuty drogi do międzynarodowego lotniska w Sibiu, największego miasta w Transylwanii.

Reklama

Grupa Orbis operuje w Rumunii 11 hotelami, działającymi pod takimi markami jak Pullman, Novotel, Mercure, ibis i ibis Styles.

- Rumunia odgrywa istotną rolę w naszej strategii rozwoju. Jest atrakcyjnym rynkiem z dużym potencjałem dla takich marek hotelowych jak Pullman, Mercure, Novotel, ibis, ibis Styles i jeszcze jednej marki, której na tym rynku jeszcze nie ma. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, utrzymujemy wysokie tempo rozwoju marek AccorHotels. Orbis operuje już 129 hotelami w 12 krajach a to spory wyróżnik gdyż taka sieć jest wsparciem i ułatwieniem dla właścicieli hoteli - komentuje Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA.

W połowie br. Orbis zainwestował 11 mln euro w zakup hotel Mercure Bucharest Unirii. Spółka jest bardzo aktywna na rynkach Europy Wschodniej poszukując okazji do przeprowadzenia potencjalnych transakcji.

Obecnie, 40 proc. hoteli w Grupie Orbis w Europie Wschodniej jest prowadzonych na podstawie umów zarządzania lub franczyzy, a ponad 40 proc. przychodów Orbisu generowanych jest poza granicami Polski. Jest to wynikiem strategii spółki, która uwzględnia dywersyfikację ryzyka.

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »