Grupa Orbis z trzema nowymi umowami w Rumunii

Zgodnie z przyjęta strategią rozwoju sieci hoteli pod markami AccorHotels w Europie Środkowo-Wschodniej - a w szczególności na bardzo obiecującym rynku rumuńskim - Orbis podpisał w ostatnim czasie trzy nowe umowy, na łącznie 370 pokoi:

Zgodnie z przyjęta strategią rozwoju sieci hoteli pod markami AccorHotels w Europie Środkowo-Wschodniej - a w szczególności na bardzo obiecującym rynku rumuńskim - Orbis podpisał w ostatnim czasie trzy nowe umowy, na łącznie 370 pokoi:

- ibis Timisoara, w zachodniej Rumunii (200 pokoi, planowane otwarcie - 4 kw. 2020 r.): umowa o zarządzanie hotelem w centrum miasta;

- ibis Styles Bucharest Airport (85 pokoi, planowane otwarcie - 1 kw. 2019 r.): umowa o zarządzanie została zawarta z inwestorem - Liwa Properties S.R.L. i będzie to najbliższy hotel międzynarodowego lotniska Otopeni w Bukareszcie;

- Mercure Sibiu Airport (85 pokoi, otwarcie hotelu zaplanowane na 1 kw. 2019 r.): umowa franczyzy zawarta z firmą Pritax Invest, właścicielem obecnego hotelu Ana Airport Hotel, który dołączy do sieci Mercure po kompleksowej modernizacji. Hotel zlokalizowany jest blisko centrum miasta i jednocześnie tylko 2 minuty drogi do międzynarodowego lotniska w Sibiu, największego miasta w Transylwanii.

Reklama

Grupa Orbis operuje w Rumunii 11 hotelami, działającymi pod takimi markami jak Pullman, Novotel, Mercure, ibis i ibis Styles.

- Rumunia odgrywa istotną rolę w naszej strategii rozwoju. Jest atrakcyjnym rynkiem z dużym potencjałem dla takich marek hotelowych jak Pullman, Mercure, Novotel, ibis, ibis Styles i jeszcze jednej marki, której na tym rynku jeszcze nie ma. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, utrzymujemy wysokie tempo rozwoju marek AccorHotels. Orbis operuje już 129 hotelami w 12 krajach a to spory wyróżnik gdyż taka sieć jest wsparciem i ułatwieniem dla właścicieli hoteli - komentuje Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA.

W połowie br. Orbis zainwestował 11 mln euro w zakup hotel Mercure Bucharest Unirii. Spółka jest bardzo aktywna na rynkach Europy Wschodniej poszukując okazji do przeprowadzenia potencjalnych transakcji.

Obecnie, 40 proc. hoteli w Grupie Orbis w Europie Wschodniej jest prowadzonych na podstawie umów zarządzania lub franczyzy, a ponad 40 proc. przychodów Orbisu generowanych jest poza granicami Polski. Jest to wynikiem strategii spółki, która uwzględnia dywersyfikację ryzyka.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Orbis SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »