Handlowy stawia na internet

- Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej prezes banku, Sławomir Sikora.

- Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej prezes banku, Sławomir Sikora.

"Chcemy w ciągu 3 lat podwoić liczbę naszych klientów bankowości internetowej, do 1,03 mln osób" - powiedział Sikora. Obecnie Bank Handlowy ma 557 tysięcy użytkowników bankowości internetowej. Bank planuje, że obecnie skupiać się będzie na rozwoju cross-sellingu, zarówno w segmencie detalicznym, jak i korporacyjnym. "W ostatnich latach skupialiśmy się na budowie bazy klientów, teraz chcemy im zaproponować szerszą współpracę" - powiedział Sikora. "Zmieniamy nasze podejście - stawiamy na cross-selling i na budowę trwałej, i wieloproduktowej współpracy z klientami" - dodał.

Reklama

Prezes poinformował, że bank zmienia segmentację swoich klientów, która oparta będzie m.in. o zakres współpracy z bankiem. "Ponad 50 proc. naszych klientów współpracuje z nami w oparciu o jeden produkt. W detalu udział ten wynosi 66 proc." - powiedział Sikora. Prezes poinformował, że bank opócz rozwoju zdalnych kanałów dostępu chce zwiększyć 10-krotnie swoją fizyczną obecność w ciągu najbliższych 3 lat. "Nie będziemy wszędzie w Polsce. Koncentrujemy sie na 58 miastach w Polsce, będziemy tam bardziej obecni" - powiedział Sikora. Bank chce zmienić także system motywacyjny swoich doradców. "Premia uzależniona będzie od zadowolenia i satysfakcji klienta" - powiedział Sikora. Prezes podał, że bank w 2010 roku chce wprowadzić bankowość mobilną, jednak nie podał szczegółów. Poinformował, że bank jest zainteresowany rozwojem akcji kredytów hipotecznych.

Bank Handlowy planuje, że w 2012 roku jego wskaźnik ROE będzie powyżej 20 proc., a wskaźnik kosztów do dochodów będzie poniżej 50 proc. - poinformował w czwartek na konferencji prasowej prezes banku, Sławomir Sikora."Uważamy, że dzięki realizacji strategii będziemy mogli osiągnąć planowane wskaźniki finansowe" - powiedział Sikora. Bank Handlowy planuje też, że w 2012 roku ROA będzie powyżej 2,5 proc.

Obecnie ROE Banku Handlowego wynosi 8 proc., ROA 1 proc., a wskaźnik kosztów do dochodów 57 proc. W marcu 2008 roku bank planował osiagnięcie takich celów finansowych na poziomie ROE i C/I w 2010 roku. Wówczas bank planował także pozyskanie w ciagu trzech lat 1 mln klientów detalicznych. W czwartek prezes banku poinformował, że bank będzie się skupiał na rozwoju cross-sellingu.

Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej prezes banku, Sławomir Sikora. "Chcemy w ciągu 3 lat podwoić liczbę naszych klientów bankowości internetowej, do 1,03 mln osób" - powiedział Sikora. Obecnie Bank Handlowy ma 557 tysięcy użytkowników bankowości internetowej. "W ostatnich latach skupialiśmy się na budowie bazy klientów, teraz chcemy im zaproponować szerszą współpracę" - powiedział Sikora. "Zmieniamy nasze podejście - stawiamy na cross-selling i na budowę trwałej, i wieloproduktowej współpracy z klientami" - dodał.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | cross | sikora | internet | Sławomir Sikora
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »