Hefal Serwis będzie budować lodowiska

Ruszyła druga edycja programu Biały Orlik 2011, celem inicjatywy jest rozwój i popularyzacja sportów zimowych. W ubiegłym roku w ramach programu na terenie polskich miast i gmin powstało 38 Białych Orlików - Hefal Serwis będący największym producentem sztucznych lodowisk w Polsce wykonał 10 realizacji.

Ruszyła druga edycja programu Biały Orlik 2011, celem inicjatywy jest rozwój i popularyzacja sportów zimowych. W ubiegłym roku w ramach programu na terenie polskich miast i gmin powstało 38 Białych Orlików - Hefal Serwis będący największym producentem sztucznych lodowisk w Polsce wykonał 10 realizacji.

Ministerstwo Sportu i Turystyki wdraża program budowy sezonowych lodowisk Biały Orlik 2011. Rządowy program zakłada powstanie lodowisk na terenie istniejącego już kompleksu sportowego, który został utworzony w ramach programu "Moje Boisko-Orlik 2012". Inwestycja ta będzie w 50%. dotowana z budżetu Państwa.

"Ilość wykonanych w ubiegłym roku realizacji pozwala nam optymistycznie myśleć o przetargach na tegoroczne projekty. Po pierwszym półroczu portfel zawartych już kontraktów sięga 13 mln zł, a właściwy sezon na lodowiska rozpocznie się w IV kwartale. Prognozujemy, iż rok 2011 będzie znacznie lepszy od ubiegłego" - mówi Mirosława Płużek, Dyrektor Finansowy Hefal Serwis SA. "Program ten poprzez popularyzację sportów zimowych, staje się płaszczyzną rozwoju dla polskich przedsiębiorstw, które działają w tym segmencie" - dodaje.

Reklama

Pozycja spółki w branży przekłada się na odnotowane wyniki - w I kw. br. przychody wyniosły 4,9 mln zł i były o 35 % wyższe niż w okresie analogicznym ub.r., zysk netto wyniósł natomiast 139 tys. zł.

Rozszerzając działalność związaną z budową lodowisk Hefal Serwis oferuje usługi dedykowane rozwojowi wielofunkcyjnych obiektów sportowych. Spółka, w tym roku wprowadziła do swojej oferty poliuretanową nawierzchnię sportową stosowaną przy budowie boisk, bieżni, jak i placów zabaw. Spółka jest również istotnym dostawcą ślusarki aluminiowej tj. fasady, okna, przeszklenia, zadaszenia głównie dla segmentu obiektowego.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: druga edycja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »