Hiszpanie wybierają rozwiązanie Comarch Smart BSS

Hiszpańska spółka firmy Thales Alenia Space - największego producenta anten satelitarnych w Europie - wybrała rozwiązanie Comarch Smart BSS dla jednego ze swoich klientów z Azji Południowej. Wdrożenie ma za zadanie usprawnić zarządzanie ofertami produktowymi, płatnościami i fakturowaniem oraz skrócić czas wprowadzania nowych usług na rynek. Umowę podpisano pod koniec 2016 roku, projekt obecnie jest w fazie realizacji.

Hiszpańska spółka firmy Thales Alenia Space - największego producenta anten satelitarnych w Europie - wybrała rozwiązanie Comarch Smart BSS dla jednego ze swoich klientów z Azji Południowej. Wdrożenie ma za zadanie usprawnić zarządzanie ofertami produktowymi, płatnościami i fakturowaniem oraz skrócić czas wprowadzania nowych usług na rynek. Umowę podpisano pod koniec 2016 roku, projekt obecnie jest w fazie realizacji.

Thales Alenia Space zdecydowała się na wprowadzenie dla jednego ze swoich klientów Comarch Smart BSS - kompleksowego, wstępnie zintegrowanego rozwiązania BSS z predefiniowanymi procesami biznesowymi. Rozwiązanie składa się z narzędzia CRM dla dostawców usług, z systemu bilingowego i katalogu produktów. Wszechstronny Comarch Smart BSS został odpowiednio dostosowany, by skutecznie wspierać procesy B2B (business-to-business), co było jednym z wymagań klienta końcowego.

Nowa platforma BSS zoptymalizuje kluczowe procesy realizowane przez azjatyckiego operatora satelitarnego (klienta Thales Alenia Space) dostarczającego usługi nadawcze i łącza szerokopasmowe dla klientów biznesowych. Dzięki możliwości personalizacji katalogu produktowego, system pozwoli na zarządzanie wszystkimi rodzajami płatności i oraz na szybsze wprowadzanie nowych usług na rynek. Widok klienta 360° zapewniany przez kompaktowy moduł CRM pomoże też azjatyckiemu klientowi firmy Thales poprawić zadowolenie klientów.

Reklama

- Dzięki zdobytemu w różnych częściach świata doświadczeniu w telekomunikacyjnych projektach IT oraz zaufaniu, którym cieszy się jako dostawca rozwiązań IT, Comarch był idealną firmą godną polecenia naszemu azjatyckiego partnerowi. Zarówno dla nas, jak i dla naszego kontrahenta, najbardziej liczy się elastyczność Comarch i umiejętność łatwej adaptacji rozwiązania BSS do bardzo specyficznych wymogów operatora satelitarnego oraz do procesów typowych dla modelu B2B. Szukaliśmy zintegrowanego rozwiązania zawierającego wszystkie kluczowe, potrzebne nam funkcjonalności, ale jednocześnie pasującego do naszego ambitnego harmonogramu wdrożenia: Comarch Smart BSS okazał się naturalnym wyborem - mówi Isaac Moreno, dyrektor techniczny hiszpańskiej spółki Thales Alenia Space.

Thales Alenia Space doceniła również fakt, że system Comarch pozwala zarządzać wieloma różnorodnymi usługami, na terenie wielu krajów jednocześnie.

Thales Alenia Space to ponad 40 lat doświadczenia w projektowaniu, integracji, testowaniu i obsłudze innowacyjnych systemów kosmicznych dla telekomunikacji, nawigacji, zarządzania środowiskowego, obserwacji Ziemi, systemów badawczych oraz dla infrastruktury orbitalnej. Thales Alenia Space, spółka joint venture powołana przez Thales (67%) i Leonardo (33%), tworzy również wspólnie z firmą Telespazio spółkę "Space Alliance" oferującą kompletną gamę usług i rozwiązań. Thales Alenia Space jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o wiedzę na temat misji cywilno-wojskowych, altymetrię, meteorologię, badania kosmiczne oraz obrazowanie radarowe i optyczne w wysokiej rozdzielczości. W swojej pracy spółka opiera się na dziedzictwie jakie już zbudowała, jednocześnie przyjmując innowacyjność za kluczowy element swojej strategii.

Dzięki ciągłemu wprowadzaniu nowych produktów i stałemu umacnianiu obecności na rynku światowym, Thales Alenia Space ugruntowała swoją pozycję lidera w szybko rozwijającym się sektorze badań i eksploracji kosmosu. W 2015 roku skonsolidowane przychody Thales Alenia Space przekroczyły 2,1 miliarda euro. Firma zatrudnia 7500 pracowników w dziewięciu krajach.

Więcej informacji na stronie: www.thalesaleniaspace.com

Comarch jest profesjonalnym dostawcą kompleksowych produktów i rozwiązań IT dla film z różnych sektorów rynkowych. Od 1993 roku Comarch zrealizował tysiące projektów w około 60 krajach na pięciu kontynentach. Firma wyróżnia się elastycznością w realizacji wdrożeń. Dzięki rosnącej liczbie przeprowadzonych na całym świecie projektów, Comarch stale poprawia jakość doświadczenia użytkowników i skraca czas dostawy usług na rynek. Do klientów firmy należą Vodafone, T-Mobile, Telefónica i MTS.

mzb

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Thales
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »