IBM na czele dostawców usług outsourcingowych

Dział Usług IBM Polska - IBM Global Services osiągnął w 2001 najlepsze wyniki finansowe wśród dostawców usług outsourcingowych IT. IBM Global Services stanął na czele polskich firm świadczących usługi otusourcingu i przetwarzania danych według wiodących rankingów branży teleinformatycznej - TOP200 Computerworld i Teleinfo 500.

Dział Usług IBM Polska - IBM Global Services osiągnął w 2001 najlepsze wyniki finansowe wśród dostawców usług outsourcingowych IT. IBM Global Services stanął na czele polskich firm świadczących usługi otusourcingu i przetwarzania danych według wiodących rankingów branży teleinformatycznej - TOP200 Computerworld i Teleinfo 500.

IBM jest od wielu lat światowym liderem outsourcingu IT i partnerem tak uznanych firm jak: Mitsubishi T&BC, Bank of Scotland, Novartis czy Prudential. Zarządzane przez IBM 175 centrów obliczeniowych zlokalizowanych na całym świecie wyposażonych jest łącznie w ponad 300 000 MIPS'ów.

Centrum Komputerowe IBM Polska jest częścią globalnej infrastruktury obliczeniowej IBM. Jego wyposażenie stanowią najnowszej generacji skalowalne serwery korporacyjne oraz urządzenia sieciowe i telekomunikacyjne pracujące w konfiguracjach zapewniających utrzymanie ciągłości przetwarzania i komunikacji nawet w przypadku poważnych awarii. Zespół pięćdziesięciu wysoko wykwalifikowanych specjalistów jest przygotowany zarówno do sprawnej obsługi systemów informatycznych, jak i zrozumienia potrzeb biznesowych klienta.

Reklama

Usługi świadczone przez IBM poparte są długoletnią praktyką i wypracowanymi procesami i procedurami w dziedzinie prowadzenia Centrów Komputerowych, świadczenia usług outsourcingowych, zapewniania bezpieczeństwa i ciągłości przetwarzania w ośrodkach obliczeniowych.

W ramach oferty outsourcingu IBM świadczy również usługi administrowania systemami i aplikacjami, zarządzania siecią rozległą (WAN) i siecią lokalną (LAN), zarządzania stacjami roboczymi i serwerami lokalnymi.

Outsourcing jest usługą znajdującą uznanie wśród firm, które poszukują metod uzyskania przewagi konkurencyjnej poprzez zwiększenie efektywnościach funkcjonowania IT. Pozwala skoncentrować się na działalności podstawowej i świadomie zarządzać procesami biznesowymi.

Nowoczesne systemy IT cechują się wysoką złożonością, a ich obsługa wymaga głębokiej wiedzy specjalistycznej. Firmy stają wobec dylematu inwestowania w infrastrukturę IT i kształcenia własnych specjalistów lub zlecenia dostarczenia usług wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej.

Outsourcing pozwala przekierować środki inwestycyjne do działalności podstawowej, uwolnić kapitał zamrożony w środkach trwałych, uzyskać dostęp do nowoczesnej technologii i specjalistów, zoptymalizować wielkość wydatków na IT w długich okresach.

W dalszej perspektywie pozwala podnieść jakość zarządzania firmą, poprawić profil finansowy, zwiększyć jej konkurencyjność oraz wartość dostarczoną udziałowcom.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: IBM | wyniki finansowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »