IMS planuje debiut na NewConnect
Spółka Internet Media Services planuje debiut na rynku NewConnect. Emisja o wartości 3-8 mln zł, czyli 10-15 proc. kapitału zakładowego, planowana jest na drugą połowę 2011 roku. Środki te mają zostać przeznaczone na przejęcia.
Spółka IMS zajmuje się marketingiem sensorycznym. Jej cele strategiczne to m.in. roczny wzrost na poziomie 1200 obsługiwanych punktów w zakresie audiomarketingu oraz osiągnięcie 60-proc. udziału przychodów z usług abonamentowych, mających pokrywać koszty bieżącej działalności spółki.
W ramach przygotowań do debiutu, w dniach 2-5 czerwca 2011 r. spółka wzięła udział w Dniu Nowych Rynków GPW - Forum NewConnect i Catalyst i konferencji Wall Street w Zakopanem, będącej największym spotkaniem inwestorów indywidualnych w Polsce oraz 13 czerwca w 37. edycji IPO Day. Podczas tych wydarzeń spółka IMS zaprezentowała plany rozwoju, wyniki i prognozy finansowe, strategię działania oraz dotychczasowe osiągnięcia.
Internet Media Services S.A. to firma z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem na rynku, będąca pionierem i liderem w świadczeniu profesjonalnych usług w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży: audiomarketingu, Digital Signage oraz aromamarketingu. Przychody spółki wzrosły w I kw. 2011 o 10 proc. rdr. i wyniosły 5,1 mln zł, EBITDA wzrosła o 63 proc. i wyniosła 1,3 mln zł, a zysk netto wzrósł o 141 proc. do 429 tys. zł.
- - - - -
Audiomarketing to usługa polegająca na wywieraniu wpływu na zachowanie klienta w miejscu sprzedaży, za pomocą formatowanych programów muzycznych. Jest niezwykle istotnym elementem wspomagającym nowoczesne strategie marketingu sensorycznego.
Digital Signage jest nowoczesnym i prestiżowym rozwiązaniem, umożliwiającym emisję treści zgodnie z preferencjami, atrybutami odbiorców, miejscem oraz określonym czasem. Jest także doskonałą platformą komunikacji miedzy nadawcą (właścicielem) a jego klientem.
Aromarketing - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta. (wiki)
Oprac. MD