Intersport : Śmiałe plany inwestycyjne

Celem strategicznym Intersportu jest dynamiczny wzrost udziału w rynku z obecnych 8 proc. do poziomu 20-30 proc. poinformował na spotkaniu prezes firmy Artur Mikołajko.

Plany na przyszły rok zakładają otwarcie aż siedmiu nowych placówek w największych polskich miastach poinformował prezes Mikołajko . Na koniec 2007 roku firma chce dysponować siecią ok. 20 sklepów w całym kraju. Firma zamierza przedstawić swym klientom atrakcyjną ofertę cenową, stawiając na profesjonalne doradztwo. Od tego sezonu zimowego 2006/2007 wprowadzony będzie nowy system lojalnościowy dla stałych klientów ( karta rodzinna).

Prezes Mikołajko nie wyklucza w przyszłości nowej emisji jednak nie wcześniej niż w 2008 r. po zrealizowaniu obecnych planów inwestycyjnych które są ambitne. - Chcemy otwierać rocznie 5-6 wielkopowierzchniowych sklepów po tysiąc metrów kwadratowych i będziemy potrzebowali na to środków. Wśród alternatywnych źródeł finansowania spółka bierze pod uwagę także kredyt czy środki własne.

Reklama

Niska płynność

Spółka ma niską płynność akcji na GPW - (20-proc. free float) ma ona w 2007 r. się poprawić, po wdrożeniu programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników. Jak na razie główni właściciele nie zamierzają sprzedać własnych akcji - dodał prezes Intersportu.

Baza logistyczna

Na przełomie marca i kwietnia 2007 roku firma planuje rozpoczęcie budowy bazy logistycznej połączonej z centrum biurowym. Lokalizacja pod Krakowem, została wybrana ze względu na dobrą infrastrukturę, oraz fakt, iż większość sklepów znajduje się na południu Polski. Optymistyczny plan zakłada zakończenie inwestycji to 2008 rok.

Sprzedaż przez internet

Intersport planuje również od przyszłego roku wprowadzić dla klientów możliwość dokonania zakupów przez internet. Zakres funkcjonalności możliwego sklepu internetowego jest nadal niejasny. Dlatego na początku w internecie zapewne pojawią się tylko oferty specjalne.

Marcin Zabrzeski

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: plany | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »