Kolejne wdrożenie Comarch Loyalty Management w Rosji
Comarch podpisał kolejny kontrakt w Rosji. To już druga umowa z największą rosyjską siecią hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka. Kontrakt przewiduje świadczenie usług dostępu do platformy lojalnościowej Comarch Loyalty Management z Data Center zlokalizowanym w Krakowie. Umowa opiewa na kwotę 6 milionów złotych, usługi świadczone będą w przeciągu 5 lat.
- Dzięki temu kontraktowi Comarch ugruntował pozycję lidera na rynku rosyjskim. Projekt ten cieszy tym bardziej, że jest to druga umowa z tym samym klientem, co dowodzi, iż nasz klient Perekriostok i Pyaterochka jest zadowolony ze współpracy z Comarch. Świadczenie zdalnego dostępu do aplikacji, a także korzystanie z CLM w czasie rzeczywistym było możliwe jedynie dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz współpracy z solidnym partnerem telekomunikacyjnym. Jest to krok w kierunku świadczenia usług "loyalty on demand". Po długoletnich inwestycjach w Krakowskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju CLM nadszedł czas na zbieranie plonów. Po rynku w Polsce i Rosji przyszła pora na Europę Zachodnią oraz USA, z którymi wiążemy duże nadzieje w 2007 roku - powiedział Marcin Kościak, Dyrektor Działu Konsultingu Programów Lojalnościowych, Comarch SA.
- Warto dodać, iż w przetargu pokonaliśmy największe centra przetwarzania danych, a pomimo dużej odległości i różnic czasowych udało nam się udowodnić, iż zrobimy to najlepiej. Jestem pod wrażeniem tempa w jakim rozwijają się programy lojalnościowe w Rosji. Obserwujemy bardzo ambitne podejście managerów w Moskwie w obszarze programów wspierających relację z klientami i świadczenie nowych usług - mówi Sławomir Sajak, Dyrektor Sprzedaży, Comarch SA.
Wdrożenie w sieci Perekriostok przebiega poprawnie pod względem biznesowym i technicznym. Już na tym etapie wszystkie usługi świadczone są zdalnie z krakowskiej siedziby Comarch. Każda transakcja w punktach sprzedaży sieci Perekriostok rejestrowana jest w czasie rzeczywistym w Comarch Data Center. W Krakowie przeliczane są wszystkie promocje lojalnościowe oraz przygotowywany jest komunikat marketingowy, który następnie przesyłany jest do punktu sprzedaży w Rosji i drukowany na paragonie transakcji.