Kolporter planuje uruchomić 60 nowych saloników

Kolporter planuje do końca 2011 roku uruchomić 60 nowych saloników prasowych, a także dalej rozwijać sieć salonów premium Top-Press i sklepów spożywczych Dobry Wybór - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Kolporter planuje do końca 2011 roku uruchomić 60 nowych saloników prasowych, a także dalej rozwijać sieć salonów premium Top-Press i sklepów spożywczych Dobry Wybór - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

"Planujemy dynamicznie rozwijać naszą sieć. W tym roku chcemy uruchomić co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press, z których część powstanie w nowych lokalizacjach, a ponad połowa w wyniku rebrandingu saloników. Celem tego działania jest maksymalne wykorzystanie potencjału naszych najlepszych lokalizacji - powiedział cytowany w komunikacie Mateusz Wiśniewski, wiceprezes zarządu Kolportera Sieci Handlowe.

Obecnie Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych, w tym 50 saloników premium, funkcjonujących pod marką Top-Press. Format Ten Kolporter zaczął rozwijać w ubiegłym roku. Top-Pressy lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, a także m.in. w warszawskim metrze. W˙porównaniu z tradycyjnymi salonikami mają szerszą ofertę tytułów prasowych, oprócz tego książki, muzykę na CD, filmy, książki, gry komputerowe oraz zabawki.

Reklama

Spółka planuje też rozwój swojej najnowszej sieci, czyli sklepów spożywczych Dobry Wybór. Sieć jest rozwijana w takim samym modelu jak saloniki prasowe, sklepy są prowadzone przez partnerów i sprzedają asortyment dostarczany przez Kolportera.

"W przypadku sieci Dobry Wybór, którą zaczęliśmy rozwijać w ubiegłym roku, nie stawiamy na tak dynamiczny rozwój ilościowy, gdyż wciąż chcemy doskonalić tę koncepcję. Niemniej ubiegły rok zakończyliśmy z liczbą 6 sklepów, a na koniec bieżącego chcemy ich mieć 15-20. Będą one, na razie, powstawać na linii Warszawa-Radom-Kielce, w pobliżu naszej siedziby, byśmy mogli je łatwiej nadzorować" - dodał Wiśniewski. ˙ Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju.

Spółka planuje debiut na warszawskiej giełdzie we wrześniu 2011 roku.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Nieplanowane | top | premium
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »