Reklama

Kościuszko zdobyła lodowce

Grupa Kościuszko Polskie Jadło zdobyła szczyt lodowca Hintertux podczas obchodów Dni Polskich w austriackim regionie Zillertal w okresie od 27 kwietnia do 2 maja 2009 r.

GKPJ goszcząc w narciarskim regionie Zillertal zaprezentowała narciarzom potrawy kuchni polskiej. Goście, którzy w tym czasie odpoczywali na lodowcu mogli skosztować m.in. kotleta schabowego, zasmażaną kapustę z grzybami, pieczonych mięs, pieczeni, gołąbków, pierogów, zup (kiszony barszcz biały, barszcz czerwony, żur, kwaśnica), oraz polskich słodkości (ciasta z blachy, naleśniki z konfiturami).

Dużym powodzeniem cieszyły się przeprowadzane na stoiskach gastronomicznych degustacje produktów gotowych, w tym zup marki ?Polskie Jadło?. Wszystkie oferowane produkty zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem przez polskich, austriackich, francuskich i włoskich klientów.

Reklama

?Zakładaliśmy, że podczas imprezy związanej bezpośrednio z prezentacją kuchni polskiej obsłużymy około 5 000 osób zarówno w restauracjach jak i na 3 stoiskach gastronomicznych zlokalizowanych na lodowcu Hintertux. Zainteresowanie naszymi specjałami a przede wszystkim pierogami było tak duże, że musieliśmy skorzystać z dostaw interwencyjnych. Finalnie w ramach Dni Polskich prowadzonych w tylko jednej restauracji obsłużyliśmy około 6 tysięcy klientów oraz około 10 tysięcy narciarzy na stoiskach gastronomicznych umieszczonych na lodowcu.? ? powiedział Jan Kościuszko, Prezes GKPJ.

Promocja polskiej kuchni trwać będzie również w przyszłym sezonie, gdyż zakontraktowane zostały dostawy na produkty gotowe i potrawy już na sezon 2009/10. Tym samym GKPJ będzie jednym polskim producentem, którego produkty dostępne są w tym regionie. Grupa nie zamierza jednak na tym poprzestać, gdyż w planach na kolejne sezony narciarskie jest już eksport produktów gotowych na terenie: Austrii, Niemiec i Włoch.

*****

Grupa Kościuszko ?Polskie Jadło? S. A. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce.. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji ?Chłopskie Jadło?. Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w autorskim modelu franczyzowo-operatorskim pod markami ?Polskie Jadło? oraz ?Lanczowisko?.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »