Kurs akcji spółki Produkty Klasztorne w debiucie na NC wzrósł o 25 proc.

Kurs akcji spółki Produkty Klasztorne wzrósł w debiucie na rynku NewConnect o 25 proc. do 0,40 zł.

Kurs akcji spółki Produkty Klasztorne wzrósł w debiucie na rynku NewConnect o 25  proc. do 0,40 zł.

Do obrotu trafiło 4.495.000 akcji serii A i 2.390.500 akcji serii C.

Podstawową działalnością spółki jest sprzedaż produktów spożywczych pod własną marką "Produkty Klasztorne".

PAP
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect | debiut giełdowy | akcje spółek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »