Magic Brands planuje zadebiutować na NewConnect

Magic Brands, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci, planuje w pierwszym kwartale 2013 roku zadebiutować na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.

Magic Brands, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci, planuje w pierwszym kwartale 2013 roku zadebiutować na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.

Spółka rozpoczyna prywatną emisję akcji, z której chce pozyskać 1 mln zł. Pieniądze planuje przeznaczyć na inwestycje - na rozbudowę sieci dystrybucji i zakup nowych licencji.

Magic Brands, która produkuje i dystrybuuje produkty na licencjach marek: Hello Kitty oraz Disney, prowadzi sprzedaż w Polsce, Austrii, Czechach, Emiratach Arabskich, Katarze, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji i w Rosji.

Od momentu rozpoczęcia działalności w formie spółki akcyjnej w maju do końca września tego roku Magic Brands zanotowała 0,197 mln zł zysku netto przy 3,23 mln zł przychodów.

Reklama

Branża, w której działa Magic Brands rozwija się dynamicznie. Z danych AC Nielsen za rok 2011 wynika, że rynek bezalkoholowych napojów gazowanych i niegazowanych jest jednym z najważniejszych segmentów branży FMCG. W Polsce sprzedano w tym okresie 5,67 mld litrów napojów w ujęciu ilościowym, a wartość sprzedaży wyniosła ponad 11 mld zł.

Prognozy przewidują, że w roku 2012 sprzedanych zostanie 6,3 mld litrów napojów, a w ciągu najbliższych czterech lat wolumen ten ma wzrosnąć o prawie 14 proc. do 7,2 mld litrów i osiągnąć wartość ponad 15,2 mld zł. Według Polbisco spożycie żelków będzie rosnąć w tempie 6-8 proc. rocznie.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Nieplanowane | rynek pierwotny | debiut giełdowy | NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »