Metrohouse chce pozyskać ok. 10 mln zł

Metrohouse, warszawska agencja nieruchomości, chce wkrótce wejść na NewConnect i pozyskać ok. 10 mln zł na rozbudowę sieci biur - poinformował Mariusz Kania, prezes spółki na konferencji prasowej.

Metrohouse, warszawska agencja  nieruchomości, chce wkrótce wejść na NewConnect i pozyskać ok. 10  mln zł na rozbudowę sieci biur - poinformował Mariusz Kania,  prezes spółki na konferencji prasowej.

"Prowadzimy book-building. Z oferty spodziewamy się uzyskać około 10 mln zł" - powiedział Kania.

Połowę pozyskanych środków Metrohouse chce przeznaczyć na rozbudowę sieci własnych biur, a jedną trzecią na budowę sieci franczyzowej.

"Do 2012 roku chcemy mieć ponad sto biur, z czego jedna trzecia będzie nasza, a pozostałe będą należeć do sieci franczyzowej" - powiedział Kania.

Spółka chce rozpocząć rozbudowę sieci biur na terenie Warszawy, a docelowo chce być obecna w dziesięciu największych aglomeracjach. W I/II kwartale 2008 roku Metrohouse planuje otworzyć pierwsze biura w Trójmieście.

Reklama

Pozostałe środki spółka przeznaczy na wdrożenie systemu ISO i rozwój systemów IT oraz wdrożenie nowych usług.

W 2012 roku spółka spodziewa się wygenerować przychody na poziomie 90 mln zł i zysk netto w wysokości 8 mln zł.

Metrohouse oczekuje, że w 2007 roku obroty przekroczą 3 mln zł, trzykrotnie więcej niż w roku ubiegłym.

Przed ofertą 45 proc. akcji należy do Mariusza Kani, 50 proc. do Katarzyny Cyprynowskiej, a pozostałe 5 proc. posiada Azimutus Associates Sp. z o.o.

Wyemitowane akcje stanowić mają do 29 proc. przyszłego kapitału zakładowego spółki.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: kania | chciał | mariusz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »