Milion pobrań Real Boxing w cztery dni i premiera wersji PC
Od dziś na platformie Steam dostępny jest Real Boxing w wersji na komputery PC. W lipcu pojawi się również pierwsza aktualizacja do najnowszej produkcji Vivid Games- Godfire: Rise of Prometheus.
- Premiera oraz pierwszy tydzień sprzedaży gry Godfire to umiarkowany sukces - ocenia Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. - Wyniki sprzedaży są zadawalające, a mechanizmy monetyzacji wewnątrz gry stoją na dużo wyższym poziomie niż w analogicznym cyklu życia gry Real Boxing. Zdajemy sobie sprawę, iż oczekiwania pokładane w grze są ogromne, jednak zwracamy uwagę, iż podobnie jak było to w przypadku naszego poprzedniego hitu, a inaczej niż wygląda to na rynku gier konsolowych i PC - gry mobilne mogą monetyzować się przez bardzo długi zwiększając swoje przychody. Monetyzację naszych produktów traktujemy jak maraton, a nie sprint - kontynuuje Kościelny. Real Boxing w I kwartale 2014 roku, czyli w 1,5 roku po premierze przyniósł o ponad 100 proc. większe przychody niż w analogicznym kwartale roku 2013.
Prawdziwy potencjał tkwi jednak w modelu Freemium, do którego Vivid Games sukcesywnie dąży. Real Boxing, który od piątku udostępniony jest za darmo na platformie iOS znajduje się na szczytach rankingów i został pobrany w ilości przekraczającej 1 000 000 kopii. Od kilku miesięcy spółka przygotowuje się do transformacji do modelu Freemium - Kampania ta jest dla nas jednym z testów przed wprowadzeniem na rynek wersji Freemium naszych produktów. Zapewnienie dużej liczby nowych użytkowników oraz efektywna monetyzacja jest kluczem do zapewnienia spółce wysokich przychodów - mówi prezes Remigiusz Kościelny. - Dzięki współpracy z lokalnymi partnerami z Azji, wersja Freemium Real Boxing będzie również dużo lepiej monetyzować odbiorców z tego regionu świata, a generuje on aktualnie około 50 proc. wszystkich przychodów z gier mobilnych na świecie-kontynuuje.
Real Boxing w wersji PC to kolejny krok w eksploatacji marki Real Boxing. Gra zadebiutuje na platformie Steam w cenie promocyjnej $7.99 (cena regularna to $9.99) - Dzięki bardzo dużej grupie nowych odbiorców zwiększamy potencjał przychodowy oraz umacniamy markę Real Boxing jako najważniejszej gry bokserskiej na świecie - podkreśla Jan Chichłowski, Brand Manager Vivid Games. -Wersja PC wyposażona została w tryb rozgrywki wieloosobowej oraz sprawdzone mechanizmy społecznościowe oraz monetyzacji, które przełożą się na wymierne korzyści dla spółki- uważa Remigiusz Kościelny.
Już w lipcu pojawi się wzbogacona o nowe funkcjonalności pierwsza aktualizacja Godfire. Będzie ona uwzględniała najważniejsze komentarze użytkowników i prasy. W związku z tym spółka spodziewa się kolejnej promocji w sklepie Apple App Store. -Myślę, iż nasze dotychczasowe działania, w których zwiększamy przychody gry Real Boxing rok rocznie o ponad 100 proc. są dobrym prognostykiem dla Godfire - podsumowuje Kościelny. Również w III kwartale Godfire: Rise of Prometheus trafi do dystrybucji na platformie Android.
- - - - -
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją najwyższej jakości gier na telefony Smartphone i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit Real Boxing. W połowie 2014 roku miała miejsce premiera kolejnej dużej marki- Godfire: Rise of Prometheus, produkowanej wspólnie z Platige Image - najlepszym studiem animacji w Polsce. W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował na rynku NewConnect. W ubiegłym roku przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 8 mln zł (wzrost o 68 proc.), spółka wypracowała 0,72 mln zł zysku netto (wzrost o 65 proc.). Zysk operacyjny wyniósł 0,96 mln zł.
Opr. KM
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze