Millennium zakończył integrację Eurobanku
W weekend przeprowadzona została fuzja operacyjna Millennium i Eurobanku czyli ostatni etap integracji. Klienci Eurobanku mogą już korzystać z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Millennium.
Operacyjne połączenie oznacza jedną markę, ofertę, system bankowości internetowej i mobilnej oraz jedną sieć oddziałów.
Klienci dawnego Eurobanku otrzymali dostęp do pełnej oferty produktów i usług Millennium. Jednocześnie, jak podkreśla bank, mogą korzystać ze swoich obecnych produktów, które będą utrzymane w systemie Millennium.
Od wtorku 12 listopada klienci mogą korzystać z obsługi w większej liczbie placówek połączonych sieci. Oddziały Millennium pojawią się w około 200 nowych miejscowościach, co oznacza, że znacznie zwiększy się liczba placówek tego banku w mniejszych miejscowościach.
Klienci dawnego Eurobanku mogą korzystać z serwisu bankowości internetowej Millenet i aplikacji mobilnej. Muszą jednak aktywować ten dostęp.
- Wystarczy, że zalogują się na stronie eurobanku tak jak dotychczas, swoimi danymi do logowania oraz wykonają prostą aktywację bankowości internetowej Banku Millennium - wystarczy kilka kliknięć. Dodatkowo klienci ci mogą logować się dotychczasowym loginem, a nowe hasło utworzą w procesie aktywacji. Uruchomienie dostępu do bankowości internetowej Banku Millennium jest możliwe także w oddziałach i za pośrednictwem infolinii. Po aktywacji dostępu do Millenetu klienci mogą pobrać aplikację mobilną banku - wyjaśnia bank.
Jak zaznacza, w razie potrzeby pomocy klienci mogą m.in. porozmawiać z chatbotem Millą czy skorzystać z usługi współdzielenia ekranu z pracownikiem banku, który natychmiastowe i precyzyjne przekaże wsparcie w zakresie obsługi Millenetu.
Bank Millennium przejął Euro Bank 31 maja 2019 r. po uzyskaniu wymaganych zgód UOKiK i KNF, a we wrześniu otrzymał zezwolenie na połączenie banków. Na początku października miała miejsce fuzja prawna i od tego czasu połączony bank automatycznie stał się stroną wszystkich umów z klientami Eurobanku.