Multimedia mogą mieć wynik gorszy

Multimedia Polska w drugim kwartale 2010 roku zanotują wynik netto gorszy niż w pierwszym kwartale 2010 roku z powodu niekorzystnych kursów walutowych - powiedział w telewizji TVN CNBC prezes spółki Andrzej Rogowski.

Multimedia Polska w drugim kwartale 2010 roku zanotują wynik netto gorszy niż w pierwszym kwartale 2010 roku z powodu niekorzystnych kursów walutowych - powiedział w telewizji TVN CNBC prezes spółki Andrzej Rogowski.

"To jest niestety bolesne dla nas i będzie wpływało na poziomy wydatków CAPEX jak i na wynik. W pierwszym kwartale ten trend był obiecujący, a dziś mamy to, co mamy i niestety dodatkowo jest bardzo zachwiana relacja dolara do euro, co dodatkowo pogarsza tę sytuację" - powiedział Rogowski.

"W krótkim terminie, w sytuacji takich wahań kursowych niestety jesteśmy trochę bezbronni i trzeba się z tym liczyć. To jest wpływ otoczenia, w którym funkcjonujemy" - dodał.

Pytany, czy w drugim kwartale spółka może z tego powodu zanotować stratę na poziomie netto Rogowski odpowiedział: "Nie sądzę, żeby to przybrało aż taki czarny scenariusz, bo przypomnijmy sobie, że drugi kwartał mininego roku to był szczyt na ceny walut i wtedy też to odczuwaliśmy rok do roku, ale kwartał do kwartału na pewno będzie osłabienie, to jest niestety oczywiste".

Reklama

Odnosząc się do informacji prasowych, że Multimedia Polska są w końcowej fazie rozmów w sprawie kilku przejęć, a jednym z nich prawdopodobnie jest Stream Communications, operator należący do czeskiego funduszu Penta, prezes Rogowski powiedział, że nie rozmawia z przedstawicielami Penty w sprawie zakupu Stream Communications.

W pierwszym kwartale 2010 roku skonsolidowane zysk netto Multimediów wzrósł o 72 proc., do 21,5 mln zł, EBITDA zwiększyła się o 20 proc., do 73,4 mln zł, a przychody wzrosły o 9,1 proc., do 138,1 mln zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: multimedia | Multimedia Polska | Netto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »