Murapol przesuwa ofertę publiczną na październik

Spółka deweloperska Murapol przesunęła ofertę publiczną z końca sierpnia na październik - podała spółka w komunikacie prasowym.

Spółka deweloperska Murapol przesunęła ofertę publiczną z końca sierpnia na październik - podała spółka w komunikacie prasowym.

Nowy harmonogram zakłada, że budowa księgi popytu potrwa od 10 do 22 października 2012 r., zapisy na akcje w transzy małych inwestorów będą przyjmowane w dniach 10-19 października tego roku, zaś ostateczna cena emisyjna zostanie podana w dniu 23 października 2012 r. Przydział akcji planowany jest na 30 października 2012 r.

Spółka zadeklarowała w komunikacie, że jest w stanie utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju pomimo przesunięcia IPO.

Murapol chce pozyskać z emisji akcji 48 mln zł, które zostaną przeznaczone na pozyskanie nowych i realizację już posiadanych projektów deweloperskich.

Reklama

Spółka chce zaoferować 12 mln akcji, w tym 8 mln akcji nowej emisji oraz 4 mln akcji należących do obecnych akcjonariuszy. Firma prowadzi działalność deweloperską na rynkach: warszawskim, krakowskim, poznańskim, wrocławskim, trójmiejskim oraz na terenie województwa śląskiego.

Murapol chce być docelowo obecny w kolejnych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, takich jak Rzeszów, Lublin, Toruń i Bydgoszcz oraz planuje dalszą ekspansję na terenie aglomeracji warszawskiej i na terenie miast, na których jest już obecny.

Firma prognozuje uzyskanie w 2012 r. 34 mln zł zysku netto przypadającego na akcjonariuszy większościowych, 52 mln zł EBIT oraz 192 mln zł przychodów ze sprzedaży.

W 2011 roku skonsolidowane przychody wyniosły 108,4 mln zł, a zysk netto 26,1 mln zł.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Murapol S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »