Reklama

Oglądalność TVN spada

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2013 roku do 12,4 proc. z 13,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2013 roku do 12,4 proc. z 13,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w styczniu 2013 r. spadł do 13,0 proc. z 14,4 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 14,1 proc. z 16,8 proc., a TVP2 do 11,3 proc. z 13,7 proc.

W styczniu 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 13,0 proc. z 13,7 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 14,5 proc. z 16,4 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10,7 proc. z 12,9 proc., a udział TVP2 spadł do 9,9 proc. z 12,0 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w styczniu 2013 roku był TVN z udziałem 14,6 proc., wobec 16,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 12,3 proc. z 12,6 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,5 proc. wobec 9,8 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8,8 proc. wobec 9,8 proc. przed rokiem.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »