Reklama

Orbis konsekwentnie rozwija sieć AccorHotels w Polsce

Grupa Orbis, której strategicznym partnerem jest AccorHotels, kontynuuje dalszy dynamiczny rozwój w Polsce i Europie Wschodniej. Orbis zawarł umowę franczyzy na hotel Mercure Sosnowiec (120 pokoi) z Glare Global Sourcing Faruque sp.j.

Mercure Sosnowiec zostanie otwarty w 2022 roku i będzie pierwszym markowym hotelem w tym mieście. Będzie to nowa inwestycja, która powstanie w miejscu starego budynku szkoły zawodowej, przy ul. Teatralnej, w centrum Sosnowca. Niewątpliwym atutem hotelu będzie lokalizacja - zaledwie 450 m od Dworca Głównego, przy centrum handlowym, w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych i w bliskiej odległości do centrum Katowic. Oprócz 120 pokoi w hotelu znajdzie się restauracja, sky bar, powierzchnia konferencyjno-bankietowa oraz usługi Spa.

Reklama

- Cieszę się, że razem z Grupą Orbis i AccorHotels stworzymy nowoczesny hotel dla podróżujących zarówno biznesowo, jak i i turystycznie. Nie ukrywam, iż wybrałem tę markę, ponieważ spodobał mi się koncept hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Z uwagi na centralną lokalizację hotelu w Sosnowcu, poszukiwałem silnej, wystandaryzowanej marki, należącej do międzynarodowej sieci, ale na tyle elastycznej abym mógł stworzyć hotel z elementami, na których mi zależy. Ten hotel będzie nie tylko świetną bazą dla gości biznesowych, ale i adresem, pod którym znajdą się nowe, ciekawe koncepty restauracyjne. - tłumaczy Mohammed Omar Faruque, franczyzobiorca.

- Sosnowiec posiada potencjał biznesowy - jest jednym z głównych miast wchodzących w skład aglomeracji górnośląskiej i jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą kraju. Bardzo się cieszymy, że wybór padł na markę Mercure - znaną i rozpoznawalną markę w Europie i na świecie. - dodał Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA.

Sieć hoteli Mercure to znane i rozpoznawalne na całym świecie hotele grupy AccorHotels kategorii średniej (midscale). Każdy hotel Mercure jest inny i inspirowany lokalną kulturą w ponad 770 lokalizacjach położonych w 61 krajach. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci gwarantującej wysoką jakość z ciepłą atmosferą typową dla hoteli zakorzenionych w lokalnej społeczności.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »